شناسهٔ خبر: 21372375 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

فوت دختر ۱۳ ساله در تصادف با موتورسیکلت

بروز دو سانحه رانندگی در ایلخچی، فوت سه نفر و زخمی شدن یک راکب موتورسیکلت را به دنبال داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در اولین حادثه که در خروجی شهر ایلخچی به طرف آذرشهر رخ داد، دختر ۱۳ ساله در برخورد با موتورسیکلت در دم جان باخت.

این مسافر نوجوان که با خانواده خود عازم شهر نقده بود، هنگام عبور از عرض خیابان به علت تاریکی هوا و عدم دید کافی راکب موتورسیکلت، جان خود را از دست داد.

شدت این حادثه به حدی بود که هنگام برخورد پای این دختر قطع شد و به علت شدت جراحات، در دم جان باخت.

پسر ۲۴ ساله اهل و ساکن روستای سرین دیزج بخش ایلخچی نیز همراه راکب این موتورسیکلت بود که براثر این حادثه در دم جان باخت.

در این حادثه راکب موتورسیکلت نیز بشدت زخمی شد که توسط آمبولانس ۱۱۵ ایلخچی به تبریز انتقال یافت.

دومین حادثه نیز در ورودی شهر ایلخچی و برخورد یک دستگاه خودرو سمند با گاردریل جاده اصلی بود که به علت واژگونی خودرو، راننده اهل روستای قاضی جهان آن، جان خود را از دست داد.

گفتنی است جاده ترانزیتی که از وسط شهر ایلخچی عبور می کند و سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان را به یکدیگر وصل می کند و روزانه عبور ۱۲۰ هزار خودرو سنگین و سبک از آن موجب شده این محور یکی از پرترافیک ترین محورهای استان و حتی کشور بشمار آید.

شهروندان ایلخچی همیشه شاهد تصادفات ناگوار منجر به فوت ساکنین و مسافرین رهگذر در این مسیر هستند که متاسفانه وضعیت بسیار بد آسفالت و عدم روشنایی کافی در ورودی های شهر نیز آمار تصادفات را مضاعف کرده است و نیاز دارد مسئولین امر جهت جلو گیری از تصادفات دلخراش به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نظر شما