شناسهٔ خبر: 21370740 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قتل پسربچه ۱۱ ساله با ضربات چاقو

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: پسر ۱۱ ساله‌ای که در رباط کریم ربوده شده بود، با ۵۰ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاضی محمد شهریاری درباره آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده قتل پسر ۱۱ ساله افزود: پس از انتقال جسد (الف. ر) پسر بچه ۱۱ ساله به پزشکی قانونی و بررسی وضع جسد مشخص شد که متهم بیش از ۵۰ ضربه چاقو به پسر ۱۱ ساله زده است که ۲۵ ضربه آن به سر و صورت از جمله داخل چشم‌های مقتول بوده است.

وی گفت:متهم این پرونده در اعترافات خود گفته در کودکی در پارک رازی مورد تعرض قرار گرفته و به علت همین عقده درونی دست به ارتکاب این جنایت زده است.

قاضی شهریاری ادامه داد: متهم همچنین اعلام کرده که به بهانه کبوتر پسر ۱۱ ساله را به داخل خانه کشانده و سپس با ضربات متعدد چاقو وی را به قتل رسانده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: متهم به همراه برادرش جسد این پسر ۱۱ ساله را در داخل یک چمدان جاسازی کرده و به جاده قم برده بود که در حال حاضر برادر وی نیز دستگیر شده است.

وی درباره علت فوت مقتول افزود: بر اساس گزارش پزشکی قانونی، علت فوت مقتول ضربات متعدد چاقو اعلام شده و تحقیقات برای بررسی علت اصلی این حادثه ادامه دارد.

شب گذشته قاضی شهریاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، از پرونده آدم ربایی منجر به وقوع قتل یک پسر ۱۱ ساله در ۵ روز گذشته خبر داده بود.

وی همچنین گفت: در روز وقوع قتل به جوانی ۲۴ ساله مظنون شدیم و وی بازداشت شد.

سرپرست دادسرای جرایم جنایی همچنین افزود: متهم در بازداشت به قتل پسر بچه و انتقال وی به جاده قم اعتراف کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما