شناسهٔ خبر: 21370322 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید حججی، نماد جهادگری انقلابی

فرمانده هوا فضای سپاه: شهید حججی، نماد انقلابیون و عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است و چنین افرادی در یگان‌های ما فراوان وجود دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار حاجی زاده در مراسم جشن ۴ سالگی «دکتر سلام» ​افزود: ما هم مشتری دکتر سلام هستیم.

وی ادامه داد: اگر امروز علم موشکی در این کشور به این مرحله رسیده نتیجه تلاش شهید طهرانی مقدم بوده است.

فرمانده هوا فضای سپاه گفت: من می‌گویم کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش یابد و نام آن هیچ کجا برده نشده و امروز با آزادی عمل می‌توانیم آن را مطرح کنیم، دکتر قالیباف است.

سردار حاجی زاده درباره قالیباف افزود: آقای قالیباف فرمانده ما بودند و امروز موجب شد که ما در هر شهر و شهرستانی یک پایگاه داشته باشیم.

فرمانده هوا فضای سپاه با اشاره به اینکه من باخبر شدم امروز در این مراسم از خانواده شهید حججی و مدافع حرم تجلیل می‌شود، گفت: حججی یک نماد است و او منحصر به فرد نیست ما در هر یک از یگان‌های خود، صد‌ها حججی داریم.

سردار حاجی زاده گفت: آن فرد تکفیری که شهید حججی را اسیر کرد، خود اسیر شهید حججی بود، حججی نماد انقلابیون، عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است.

وی افزود: داعش ساخته دست آمریکاست و او نماینده نظام سلطه است.

سرادر حاجی زاده ادامه داد: امروز در مقابل جبهه انقلابیون و جبهه جهادگران و جبهه مدافع حرم و ولایت مداران، نظام سلطه و وهابیت و غرب گرایان هستند.

فرمانده هوا فضای سپاه گفت: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی حل شود و امنیت پایدار برقرار باشد باید این کشور به صورت جهادی و انقلابی اداره شود.

نظر شما