شناسهٔ خبر: 21369928 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

واکنش

حمله قلعه‌نویی به فردوسی پور:به یک مجری تلویزیون باج می‌دهند

آن آقا خودش ابزار است. این موضوع چند سال دیگر مشخص می‌شود. مدیران ما از میز و منصب‌شان می‌ترسند و به او باج می‌دهند. یک روز کوپن آن آقا هم تمام می‌شود، شما عجله نکنید!اگر من سرمربی ذوب‌آهن نبودم، آن برنامه نه این «شو» را راه می‌انداخت، نه اینقدر این موضوع را طول می‌داد.

صاحب‌خبر -
سرمربی ذوب‌آهن بار دیگر اعتقاد دارد در هفته‌های اخیر ظلم زیادی به تیمش شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن - استقلال خوزستان از همان ابتدا بنا را بر اعتراض گذاشت و به داوری تاخت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، ابتدا می‌خواهم دو مسئله را بگویم. من از آقای اصفهانیان که ارادت خاصی هم به او دارم، یک سؤال می‌پرسم. من حدود 30 سال است که او را می‌شناسم. ایشان از همان زمان یکی از نفرات حاضر در جامعه فوتبال بود. متأسفانه ظلم زیادی به تیم ذوب‌آهن شده است که باید پاسخگو باشند.

گناه ذوب‌آهن این است که فصل گذشته تیم اخلاق شده!
یک موقع اشتباهات داوری داریم و یک موقع ظلم. آقای فغانی در بازی ذوب‌آهن - سپاهان اشتباهات بزرگی مرتکب شد، اما در بازی بعدش یک بازی پخش زنده به عنوان هدیه به او دادند. آقای ملکی هم داور بازی ما مقابل فجرسپاسی بود که ممکن است همان قضیه فغانی برای او هم پیش بیاید و یک بازی پخش زنده به‌عنوان هدیه به او بدهند. گناه ذوب‌آهن این است که سال گذشته تیم اخلاق شده! استنباط آقایان این است که وقتی ذوب‌آهن تیم اخلاق شده، پس هیچ حرفی برای احقاق حق خود نمی‌زند.

اگر مشکل آقایان با ذوب‌آهن من هستم، بگویند
این آقایان طرف قضیه‌شان هم من هستم که اگر من سرمربی این تیم نبودم، شرایط الان جور دیگری برایش رقم می‌خورد. اگر این اشتباهات داوری در هر تیمی غیر از ذوب‌آهن بود، در یک برنامه ورزشی بالای 20 دقیقه برایش برنامه می‌گذاشتند اما به خطاهای ملکی داور بازی ما پرداخته نشد. مربیان، بازیکنان، مدیران و هوادارانش از شدت ناراحتی سکته می‌کنند، اما آقای ملکی، داور مسابقه خندان از زمین بیرون می‌رود. هر کس، چه رئیس جمهور باشد و چه فرد عادی، وقتی از چراغ قرمز عبور می‌کند، خطا کرده است. آقای حاج‌ملک اشتباه کرد و چند هفته محروم شد. اشتباهات حاج‌ملک را فغانی و ملکی هم تکرار کردند، اما چه شد؟! بازیکن فجر از روی صورت اسماعیلی‌فر رد شده، داور در دو متری است، نه خطا می‌گیرد، نه آن برنامه نشانش می‌دهد. ما او را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

یک افغانی می‌تواند در لیگ ما بازی کند اما بازیکن برزیلی نه
سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد آخرین وضعیت کی‌روش استنلی سوارز که نمی‌تواند برای تیمش بازی کند، تصریح کرد: اگر من نبودم، چند هفته پیش او هم بازی می‌کرد. بازیکن اشتباه نکرده، اما جلوی بازی‌اش را گرفتند. یک بازیکن افغانستانی می‌تواند در لیگ ما بازی کند، اما برزیلی نه. چرا؟ چون آقایانی که این قانون را گذاشتند، اطلاعات ندارند. اینها نمی‌دانند که برزیل چند لیگ دارد و چون اقتصادشان روی فوتبال است، با ترانسفر و جابه‌جا کردن بازیکن درآمدزایی می‌کنند. اگر من در این تیم نبودم، بازیکن برزیلی‌مان حتماً برای ذوب‌آهن بازی می‌کرد. در آن برنامه به چیزهای خوب توجه نمی‌شود، اما همین یک مورد را بزرگ جلوه می‌دهند. اگر من سرمربی ذوب‌آهن نبودم، آن برنامه نه این «شو» را راه می‌انداخت، نه اینقدر این موضوع را طول می‌داد. اگر این ظلم‌ها به هر کس یا تیم دیگری می‌شد، 10 دقیقه وقت می‌گذاشتند، نه 10 ثانیه. 

امسال مبلغی به بازیکنان ذوب‌آهن پرداخت نشده 
 بازیکنان ما هنوز قراردادشان را دریافت نکردند. آنها از سال گذشته تسویه حساب کردند، اما امسال مبلغی به بازیکنان پرداخت نشده، نه بازیکنان ایرانی و نه به بازیکنان خارجی.

یک روز کوپن آقای مجری هم تمام می‌شود!
قلعه‌نویی در ادامه انتقاداتش از یک برنامه ورزشی که منظورش مستقیما برنامه نود است، گفت: آن آقا خودش ابزار است. این موضوع چند سال دیگر مشخص می‌شود. مدیران ما از میز و منصب‌شان می‌ترسند و به او باج می‌دهند. یک روز کوپن آن آقا هم تمام می‌شود، شما عجله نکنید!


نظر شما