شناسهٔ خبر: 21369411 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

پیراهن مشکی محرم چند؟

به نقل از رئیس اتحادیه پیراهن دوزان تهران اعلام کرد: همزمان با نزدیک شدن به ایام ماه محرم پیراهن‌های چینی و ترک که از مبادی رسمی یا به شکل قاچاق وارد کشور شده‌اند در بازارها به فروش می‌رسند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
مجتبی درودیان افزود: فرا رسیدن ایام عزاداری محرم تا حدودی باعث ایجاد نوعی رونق در بازار پیراهن‌های مشکی شده است.

وی در عین حال تاکید کرد: بر همین اساس تولیدی‌های مختلف مانند سال‌های قبل بخشی از ظرفیت خود را به تولید پیراهن‌های مشکی اختصاص داده‌اند اما به هر صورت در بازار نمونه‌های چینی و ترک نیز در حد قابل توجهی عرضه می‌شود که از میان این پیراهن‌ها بخشی از آنها به صورت رسمی وارد شده و بخشی نیز جزو کالاهای قاچاق محسوب می‌شوند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان با بیان اینکه در اغلب موارد نمونه‌های خارجی این بازار به شکل تی‌شرت یا اسپورت در بازار وجود دارند گفت: البته در مواردی هم شاهدیم که پیراهن های خارجی با کیفیت پایین نیز در بازار عرضه می‌شوند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان تهران در ارتباط با قیمت پیراهن‌ها نیز اظهار کرد: اکنون یک پیراهن ایرانی که با پارچه و دوخت درجه ۲ در بازار عرضه شود قیمتی حدود ۳۰ هزار تومان دارد و پیراهن هایی با دوخت و پارچه متوسط به قیمتی حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.
درودیان همچنین با بیان این‌که پیراهن ایرانی با دوخت و پارچه خوب قیمتی حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان دارد گفت: قیمت نمونه‌های چینی یا ترک بازار به طور معمول حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است.

منبع: ایسنا

نظر شما