شناسهٔ خبر: 21368683 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

زاهدی مطرح کرد؛

لزوم توضیح وزارت کشور درباره تغییر مکان «دکترسلام»

منبع: فارس

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزارت کشور باید دلیل لغو مجوز برگزاری مراسم دکتر سلام در ورزشگاه آزادی را به ما اعلام کند و ما در این باره از وزارت کشور گزارش خواهیم خواست.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به لغو برگزاری مراسم دکتر سلام در ورزشگاه آزادی از سوی وزارت کشور، گفت: دست‌اندرکاران امور مربوط به دکتر سلام در تماسی که با من داشتند گفتند که مجوزهایی که پیش از این برای برگزاری این مراسم اخذ کرده‌ بودیم و در حال انجام کارها برای فیلمبرداری و صدابرداری بودیم که به ما ناگهان اعلام کردند که وزارت کشور با برگزاری مراسم مخالفت کرده و درب ورزشگاه آزادی را پلمپ کردند.

وی افزود: من طبق تماسی که با سیدسلمان سامانی معاون وزیر کشور داشتم اعتراض دست‌اندرکاران دکتر سلام را منتقل کردم و بنا شد تا موضوع پیگیری شود و بعد از آن نیز نامه‌ای را به وزیر کشور نوشتیم تا همکاری لازم را با برگزاری این برنامه داشته باشند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس، اظهار داشت: وزارت کشور باید دلیل لغو مجوز برگزاری مراسم دکتر سلام در ورزشگاه آزادی را به ما اعلام کند و پیرامون این موضوع بعد از آغاز به کار مجلس از ابتدای مهر ماه گزارشی را در این باره از وزارت کشور خواهیم خواست.

زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه گزارش وزارت کشور قانع‌کننده نباشد وزیر برای حضور در کمیسیون آموزش و ارائه توضیحات تکمیلی دعوت خواهد شد.

نظر شما