شناسهٔ خبر: 21368022 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام

مراسم جشن تولد چهار سالگی «دکتر سلام» در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ­دکتر سلام که ۴ سال پیش متولد شد یک طنز سیاسی- اجتماعی ­است که امروز چهارمین جشن تولد خود را با حضور جمعی از مسئولان، چهره‌ها و شخصیت‌های لشکری و کشوری، اهالی هنر و رسانه برگزار کرده است.
جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام

سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه، محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران، ­محمد حسین صفار هرندی وزیر پیشین ارشاد و تعدادی از چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی با گرایش‌های مختلف از جمله مهمان‌های این جشن بودند.

در نماهنگی که در ابتدای این مراسم پخش شد حاضران با دیدن تصاویری از شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی نسبت به این شهدای والامقام ابراز احساسات کردند.

در این مراسم همچنین از دکتر اسماعیل آذر به علت حمایت از تولید ملی قدردانی شد.

با ارائه نمایشی جالب در مراسم جشن تولد چهار سالگی «دکتر سلام»، عملکرد سلفی بگیران در مجلس نقد شد.

سید هادی خوش دل سادات حسینی ۳ ساله به عنوان دکتر سلامی برتر امسال، کیک تولد چهارمین سال مراسم دکتر سلام را برید.

همچنین در این مراسم از ۴ نفر از نویسندگان دکتر سلامی‌ها شامل حمیدرضا کوشکی، اسماعیل معنوی، حاتمی و گلریز و زنده یاد امید شیرازی فیلمبردار مجموعه دکتر سلام قدردانی شد.

در این مراسم جایزه نقد مؤثر سال دکتر سلام به برنامه «هفت» تعلق گرفت.

در این مراسم بچه‌های موسسه خیریه بهشت امام رضا به نمایندگی از حضار از دکتر قالیباف شهردار تهران قدردانی کردند.

قالیباف: «دکتر سلام» یک نمونه از حرکت مردمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی موفق است

شهردار سابق تهران در جشن ۴ سالگی دکتر سلام گفت: مراسم «دکتر سلام» یک نمونه از حرکت مردمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و بدون تشریفات و از پایین به بالاست.

محمد باقر قالیباف افزود: بسیار خوشحالم که امسال توفیق حضور در جمع شما جوانان را دارم.

وی افزود: اگر یک نمونه موفق از نگاه دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آتش به اختیار بخواهیم نام ببریم همین مجموعه دکتر سلام است. 

قالیباف با تقدیر از مجموعه دکتر سلام گفت: امروز «دکتر سلام» یک نمونه از حرکت مردمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی موفق بدون تشریفات از پایین به بالا از صمیم قلب و با غیرت است و بهترین نمونه در حوزه شایسته پروری، شایسته سالاری و شایسته گزینی است.

وی افزود: انقلاب ما برای پیشرفت به تک تک شما جوانان نیاز دارد و حل چالش‌ها و مشکلات تنها با اعتماد به شما جوانان است واز همه کارگران و مهندسان و مدیران شهر تهران که تلاش کردند و گمنام هستند تشکر می‌کنم.

قالیباف گفت: در هر یک از پروژه‌های مهم شهر تهران، جوانان ۳۰ تا ۳۵ ساله حضور داشتند.

وی در پایان افزود: ما گمنام نیستیم، گمنام کسانی، چون آقای اصلانی رئیس بهشت امام رضاست و من از این مرد بزرگوار تشکر می‌کنم.


جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام جشن تولد چهارسالگی دکتر سلام

همزمان با ورود سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه به این مراسم، شعار «مرگ بر اسرائیل» حضار در سالن طنین انداز شد. 

همچنین جمعیت شعار «سردار دوستت داریم» را سر دادند. 

در این مراسم از سردار حاجی زاده، مهمان ویژه مراسم دکتر سلام نیز تقدیر شد.


سردار حاجی زاده: شهید جججی، نماد انقلابیون، عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است

فرمانده هوا فضای سپاه گفت: شهید حججی، نماد انقلابیون و عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است و چنین افرادی در یگان‌های ما فراوان وجود دارد.

سردار حاجی زاده در مراسم جشن ۴ سالگی «دکتر سلام» ​افزود: ما هم مشتری دکتر سلام هستیم.

وی ادامه داد: اگر امروز علم موشکی در این کشور به این مرحله رسیده نتیجه تلاش شهید طهرانی مقدم بوده است.

فرمانده هوا فضای سپاه گفت: من می‌گویم کسی که باعث شد موشکی تا این حد گسترش یابد و نام آن هیچ کجا برده نشده و امروز با آزادی عمل می‌توانیم آن را مطرح کنیم، دکتر قالیباف است.

سردار حاجی زاده درباره قالیباف افزود: آقای قالیباف فرمانده ما بودند و امروز موجب شد که ما در هر شهر و شهرستانی یک پایگاه داشته باشیم.

فرمانده هوا فضای سپاه با اشاره به اینکه من باخبر شدم امروز در این مراسم از خانواده شهید حججی و مدافع حرم تجلیل می‌شود، گفت: حججی یک نماد است و او منحصر به فرد نیست ما در هر یک از یگان‌های خود، صد‌ها حججی داریم.

سردار حاجی زاده گفت: آن فرد تکفیری که شهید حججی را اسیر کرد، خود اسیر شهید حججی بود، حججی نماد انقلابیون، عزیزان جهادگر و نیروهای ارزشی است.

وی افزود: داعش ساخته دست آمریکاست و او نماینده نظام سلطه است.

سرادر حاجی زاده ادامه داد: امروز در مقابل جبهه انقلابیون و جبهه جهادگران و جبهه مدافع حرم و ولایت مداران، نظام سلطه و وهابیت و غرب گرایان هستند.

فرمانده هوا فضای سپاه گفت: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی حل شود و امنیت پایدار برقرار باشد باید این کشور به صورت جهادی و انقلابی اداره شود.

همچینین در این مراسم تندیس دکتر سلام به محمد حسین مهدویان شاعر طنز پرداز تعلق گرفت.

نظر شما