شناسهٔ خبر: 21367944 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف بیش از 10 تن چوب قاچاق در املش و 50 کیلوگرم تریاک در رودسر

رشت - ایرنا - مأموران نیروی انتظامی در عملیات های جداگانه ای ، بیش از 10 تن چوب قاچاق را در املش و 50 کیلوگرم مواد مخدر تریاک را در رودسر کشف و ضبط کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی املش از کشف 10 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ احمد وکیل صادقی بیان داشت: ماموران انتظامی در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک شده و در بررسی مدارک، مشخص شد که راننده فاقد مجوز قانونی برای حمل چوب است.
وی افزود: ماموران انتظامی از این خودرو 10 تن چوب قاچاق از نوع راش کشف کردند.
سرهنگ صداقت با بیان اینکه راننده 52 ساله این خودرو دستگیر شد، بیان داشت: ارزش ریالی چوب قاچاق کشف شده ، حدود 130 میلیون ریال است.

** کشف 50 کیلوگرم تریاک در رودسر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف 50 کیلوگرم تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.
احدالله احدی ادامه داد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و خودروی پراید و پژو متهمان که در پوشش خانواده قصد ورود مواد مخدر به استان را داشتند، در شهرستان رودسر متوقف کردند.
وی افزود: متهم 34 ساله به همراه 3 تن از همدستانش دستگیر و در بازرسی از خودرو پراید 50 کیلوگرم تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، گفت: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم گیلان در حوزه مواد مخدر است.
شهرستان های املش و رودسر به ترتیب در 70 و 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.
7294/200

انتهای پیام /*

نظر شما