شناسهٔ خبر: 21367919 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

تخطی از سرعت مطمئنه در بزرگراه چمران قربانی گرفت

ایسنا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار یک‌دستگاه سواری ال‌۹۰ در بزرگراه چمران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، سید جلال ملکی در این‌ باره گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت ۱:۳۶ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان یک ایستگاه را به‌ همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک خودروی L۹۰ با سه سرنشین درحال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل میانی بزرگراه در لاین مخالف واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه هنگام حضور آتش‌نشانان در محل، مردم سعی داشتند محبوسان را از خودرو خارج کنند، گفت: آتش‌نشانان نیز بلافاصله اقدامات خود را آغاز کرده و با استفاده از تجهیرات هیدرولیکی هر سه نفر را از داخل خودرو خارج کردند که پس تحویل‌شان به عوامل اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان که جوانی ۲۴ ساله بود به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. دو سرنشین دیگر نیز که دو مرد جوان بودند برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته وی، آتش‌نشانان پس از بازگرداندن خودرو به حالت اولیه، محل را برای بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل داده و در ساعت ۲:۰۸ بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز اعلام کرد که در بررسی کارشناسان پلیس راهور، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه شده است.

نظر شما