شناسهٔ خبر: 21367485 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه:

آمریکا درپی تغییر ساختار جمهوری اسلامی ایران است

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: آمریکا می‌خواهد به همراه تغییر رفتار جمهوری اسلامی، ساختار آن را نیز تغییر دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین نجات در همایش مدیران هیئت‌های رزمندگان اسلام استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، بابیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال انداختن هزینه‌های نقض برجام به گردن ایران هستند، اظهار کرد: آمریکا می‌خواهد به همراه تغییر رفتار جمهوری اسلامی، ساختار آن را نیز تغییر دهد.

وی در ادامه بابیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند تحریم‌ها را از بخش هسته‌ای به دیگر بخش‌ها نشر دهند، عنوان کرد: اکنون بهانه آن‌ها برای این هدف مخالفت جمهوری اسلامی با بازدید از مراکز نظامی است.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه از تولید تمام سلاح‌های موردنیاز در کشور خبر داد و افزود: اگر به تولیدکنندگان داخلی اعتماد کنیم، گام مفیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برمی‌داریم.

وی با تأکید به جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و با اعتماد به تولیدکنندگان داخلی، کالای ایرانی تهیه کنیم.

به گفته وی جمهوری اسلامی به قدرتی در تولید سلاح رسیده است که آمریکا خواستار خط ارتباطی مستقیم در خلیج‌فارس شده است‌.

سردار نجات در بخش دیگری بابیان اینکه اگر واقعیات اسلام به جوانان و نوجوانان منتقل شود، قطعاً آن‌ها شیفته اسلام می‌شوند، تأکید کرد: تغییر سبک زندگی در کشور از توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی است و آن‌ها برای تحقق این هدف از ماهواره‌ها و فضای مجازی استفاده می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با هیئت‌های رزمندگان اسلام، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام باید علاوه برداشتن روحیه‌ای انقلابی، دغدغه‌های نظام را بیان کنند و جهت حرکت آن‌ها همگام با آرمان‌های انقلاب باشد.

نظر شما