شناسهٔ خبر: 21366587 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

پلیس، فعال و پرانرژی پاسخگوی مطالبات مردمی است

رکنا: رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مردم از پلیس بسیار با اهمیت است، گفت: پلیس باید در تمامی حوزه‌ها فعال و پرانرژی ظاهر شود تا بتواند مطالبات مردم را به خوبی پاسخ دهد.

صاحب‌خبر -

سردار محمد رضا مقیمی در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی با تقدیر و تشکر از فرمانده و کارکنان پلیس Police استان گفت: بحمدالله شاهد رشد و ترقی بسیار خوبی در انتظامی استان هستیم.

سردار مقیمی در ادامه بیان داشت: پلیس استان همدان قوی و مسئولیت پذیر است و طی بازدیدی که از بخش های مختلف داشتیم، تمامی رده‌ها پاسخگوی امور بودند.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در پلیس همدان اهل تعامل، تفاهم و یادگیری هستند، گفت: خوشبختانه با بررسی‌های صورت گرفته، رضایت‌مندی مردم از پلیس استان نیز مطلوب است.

وی ادامه داد: آنچه که مشخص است حرکت رو به جلوی پلیس همدان است؛ چرا که تغییرات و تحولات خوبی را در این استان شاهد هستیم که قطعا این توفیقات به خاطر تلاش‌های مسئولان و کارکنان پر تلاش این استان ولایت‌مدار است.

وی بیان داشت: پلیس استان در حوزه‌های عملیاتی نیز بسیار پرتلاش ظاهر شده و ارتقای خوبی داشته و در راستای علمی شدن نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در خاتمه با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مردم از پلیس بسیار با اهمیت است، گفت: پلیس باید در تمامی حوزه‌ها فعال و پرانرژی ظاهر شود تا بتواند مطالبات مردم را به خوبی پاسخ دهد.

در ادامه این جلسه نیز سردار کامرانی صالح - فرمانده انتظامی استان همدان در سخنانی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بازرسان اعزامی به استان گفت: ما در این بازدیدها نواقص را می‌پذیریم و برای رفع آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این ارزیابی‌ها بسیار سودمند است، گفت: رده‌های متناظر در ناجا باید به پلیس استان کمک کنند تا در رفع نواقصی که وجود دارد بویژه پیرامون تجهیز برخی از یگان‌ها اقدامات مساعد صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظر شما