شناسهٔ خبر: 21366409 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

رژیم صهیونیستی ۸ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرد

رژیم صهیونیستی با یورش به روستایی در کرانه باختری دست کم هشت فلسطینی را بازداشت و مبالغ مالی زیادی از شهروندان فلسطینی مصادره کرد.

صاحب‌خبر -
رژیم صهیونیستی با یورش به روستایی در کرانه باختری دست کم هشت فلسطینی را بازداشت و مبالغ مالی زیادی از شهروندان فلسطینی مصادره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «اسپوتنیک»، ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته هشت شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرد.

«افیخای ادرعی» سخنگوی عربی زبان ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه (امروز) اعلام کرد که این شهروندان فلسطینی تحت تعقیب نظامیان رژیم صهیونیستی بوده و پنج نفر از آنها متهم به انجام عملیات های ضد اسرائیلی هستند.

ادرعی گفته که در جریان عملیات بازداشت این افراد در روستای یطا در کرانه باختری مبالغ مالی که حماس هم به خانواده این افراد داده بود تا خانه خود را بازسازی کنند ضبط شده است.

اسرائیل یکی از این شهروندان فلسطینی بازداشت شده را به دست داشتن در قتل یک شهرک نشین صیهونیستی متهم کرده و به همین دلیل خانه آنها را منهدم کرده بود، حالا سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که ۴۰ هزار شِکِل (واحد پول اسرائیل) از خانه این شهروند فلسطینی کشف و مصادره شده است.

علاوه بر این هزاران شِکِل از یک سازمان خیریه فلسطینی وابسته به حماس نیز مصادره شده و رژیم اشغالگر قدس مدعی است این اقدامات در راستای جلوگیری از رسیدن کمک های مالی حماس به شهروندان فلسطینی که دست به عملیات های ضد اسرائیلی می زنند و خانواده هایشان است.

نظر شما