شناسهٔ خبر: 21366114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

بسته‌های فرهنگی آموزشی بین دانش‌آموزان مستمند بوشهری توزیع شد

R41363/P1357/S6,53/CT11

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از اجرای طرح تهیه بسته‌های فرهنگی آموزشی خبرداد و گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند بوشهری مشمول دریافت بسته‌های فرهنگی آموزشی به ارزش ۱۷ میلیارد ریال شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی پیش از ظهر امروز همزمان با برپایی جشن عاطفه‌ها در استان بوشهر در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور با شکوه مردم نوع دوست این استان در رسیدگی به نیازمندان اظهار داشت: مردم استان بوشهر در همه  فصول و مناسبت‌های مختلف به یاری مستمندان می‌شتابند که رسیدگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از آن جمله است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در جشن عاطفه‌ها مردم استان بوشهر خدمات قابل توجهی به دانش‌آموزان کردند افزود: سال قبل در مراسم جشن عاطفه‌ها، بیش از 18 میلیارد ریال به دانش‌آموزان به صورت نقدی و غیرنقدی  کمک شد که از خدمات با ارزش مردم استان بوشهر قدردانی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود بیان کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» امروز و فردا  از طریق 250 پایگاه جمع‌آوری  به صورت ثابت و سیار برگزار می‌شود که این کمک‌ها فردا در مصلی‌های نماز جمعه به اوج خود می‌رسد.

لطفی  افزود: پایگاه‌های کمیته امداد استان بوشهر در تمامی شهرهای این استان در میدان‌‌ها، مراکز نیکوکاری، بسیج و مصلی‌های نماز جمعه اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه مرحله دوم این طرح، همزمان با بازگشایی مدارس  در روز 19 مهرماه برگزار می‌شود خاطر نشان کرد:  مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 19 مهر ماه  در مدارس استان با مشارکت فعال دانش آموزان هم استانی و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نوع دوستی برگزار می‌شود.

وی از پرداخت کمک‌های نقدی از طریق سامانه تعیین شده خبرداد و تصریح کرد: مردم نیکوکار استان بوشهر می‌توانند برای کمک به جشن عاطفه‌ها با شماره گیری آسان پرداخت کمیته امداد به شماره #3*5*077*8877*  با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه مشارکت و یا نسبت به پرداخت، از طریق شماره حساب  0105753982009 نزد بانک ملی اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از تهیه بسته‌های فرهنگی آموزشی بین دانش‌آموزان مستمند خبرداد و گفت: 8 هزار و 500 دانش‌آموز نیازمند بوشهری مشمول دریافت بسته‌های فرهنگی آموزشی به ارزش 17 میلیارد ریال شدند.

لطفی با بیان اینکه ارزش هر بسته فرهنگی آموزشی  2 میلیون ریال است افزود: در این بسته‌ها که  با کمک مردم و مسئولان شرکت‌های صنعتی، تولیدی و اقتصادی تهیه شده شامل کیف، لوازم‌التحریر، لباس فرم مدارس، کفش و دیگر نیازمندی‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

وی با قدردانی از توجه امام جمعه و استاندار بوشهر در رسیدگی به مشکلات نیازمندان افزود: همزمان با برگزاری جشن عاطفه‌‎ها، امام جمعه و استاندار بوشهر با حضور در پایگاه مرکزی جشن عاطفه‌ها مستقر در میدان امام (ره) شهر بوشهر کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما