شناسهٔ خبر: 21364993 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اختصاصی مشرق/

آخرین تحولات میدانی دیرالزور؛ آرامش به دانشگاه الجزیره بازگشت +نقشه میدانی

نیروهای متحد در ادامه درگیری ها موفق شدند ارتفاع راهبردی الرواد را به طور کامل از وجود تروریست ها آزاد کنند و به کنترل خود در آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق شهر دیرالزور حاکیست، نیروهای سوری و مقاومت پس از سه روز آرامش نسبی و تثبیت مواضع در مناطق آزاد شده، عملیات جدیدی را علیه عناصر تروریستی داعش در محورهای مختلف آغاز کردند.نیروهای سوری و مقاومت در گام نخست در محور شمالی بخش شرق شهر دیرالزور با پشتیبانی جنگنده های روسی و پس از درگیری های سنگین توانستند با عقب راندن تروریست ها، دانشگاه الجزیزه را به طور کامل پاکسازی کنند؛ در این عملیات حدود ۳۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.

نیروهای متحد در ادامه درگیری ها هم موفق شدند ارتفاع راهبردی الرواد را به طور کامل از وجود تروریست ها آزاد کنند و به کنترل خود در آورند؛ این ارتفاع بر محله  بغیلیه اشراف کامل دارد.
به گزارش مشرق، درگیری ها در حومه دانشگاه و ارتفاع به شدت ادامه دارد و نیروهای متحد درصدد هستند مواضع خود را در مناطق آزاد شده تثبیت کنند.

از سویی دیگر، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه، عملیاتی را برای پاکسازی محله الجفره اغاز کرده اند و تا دقایقی قبل موفق شدند حدود ۶۰ درصد محله را ازاد کنند.درگیری ها در این محله به شدت ادامه دارد.

از حومه جنوبی کرانه شرقی شهر خبر می رسد مواضع نیروها در رشته کوه های الثرده به طور کامل تثبیت شده و عملیات آزادسازی ارتفاع الکروم برای تامین امنیت میدان البانوراما ادامه دارد.

نظر شما