شناسهٔ خبر: 21364671 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سردار عبدالهی اعلام کرد

اتمام 60 طرح اولویت‌دار سال ۹۵ قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ۶۰ طرح اولویت‌دار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در سال ۹۵ اجرا شد و به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، سردار عبادالله عبداللهی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران احداث خطوط ۷ و ۸ مترو که در مجموعه سپاسد برگزار شد، گفت: در سال ۹۵ یعنی سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، قرارگاه توانست اقدامات گسترده‌ای در عرصه سازندگی داشته باشد.

وی افزود: این مجموعه همواره به دنبال محقق شدن منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی است. براین اساس سال گذشته اولویت‌بندی صورت گرفت و اجرای ۶۰ طرح عمرانی بزرگ در دستور کار قرار گرفت که همه این طرح‌ها اجرا و به اتمام رسید.

سردار عبداللهی با اشاره به طرح‌هایی که در حال تکمیل است، تصریح کرد: از این تعداد ۵ طرح به گروه سپاسد محول شده بود که این مجموعه عظیم نیز توانست طرح‌ها را با موفقیت به پایان برساند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: از جمله این طرح‌ها در حوزه ریلی خط ۷ و ۸ مترو بود که فقط در خط ۷، ۲۷ کیلومتر حفر تونل صورت گرفت و کار گسترده‌ای انجام شد همچنین مراحل اجرای خط ۸ نیز از نظر کیفیت بی‌نظیر بود.

سردار عبداللهی با بیان اینکه قرارگاه خاتم در اجرای طرح‌های سازندگی بار بزرگی را در کشور به دوش دارد، گفت: با وجود همه تحریم‌ها قرارگاه ثابت قدم ایستاده است.

وی با مقایسه مزیت‌های خطوط ریلی با خطوط ارتباطی جاده‌ای افزود: کاهش تلفات جانی، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف سوخت از جمله مزیت‌های احداث خطوط ریلی است و پیرو جلساتی که با مسئولان مدیریت شهری در تهران داشته‌ایم هم شورای شهر و هم شهرداری تهران بر گسترش خطوط ریلی تأکید دارد.

سردار عبداللهی خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ نیز حدود ۶۰ طرح در اولویت قرار می‌گیرد و ما مصمم هستیم این طرح‌ها را نیز اجرا کنیم.

همچنین در این مراسم از ۱۸ نفر کارگر، تکنسین، مهندس و مدیران ارشد که در اجرای خطوط ۷ و ۸ مترو حضور داشتند تجلیل شد.

نظر شما