شناسهٔ خبر: 21364172 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

با حکم هاشمی؛

سرپرست انستیتو پاستور منصوب شد

خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علیرضا بیگلری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست انستیتو پاستور ایران منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

سرپرست انستیتو پاستور منصوب شدبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علیرضا بیگلری
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زنجان
با سلام.


نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان سرپرست انستیتو پاستور ایران منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار دارم تا در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه‌های ارائه شده توسط این جانب در صحن مجلس شورای اسلامی و با بهره گیری از دانش و مهارت اساتید و کارکنان محترم آن مؤسسه و با رویکرد تحقیق، تولید و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی، گسترش همکاری‌های علمی با مراکز پژوهشی داخلی و بین المللی به ویژه شبکه جهانی انستیتو پاستور به منظور ارتقاء انستیتو پاستور ایران به عنوان یکی از مراکز موفق علم و فن آوری در منطقه و نیز تربیت نیرو‌های کارآمد تخصصی مورد نیاز نهایت تلاش خود را بکار گیرید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون¬مداری، اعتدال¬گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

دکتر هاشمی همچنین با صدور پیامی از خدمات دکتر مصطفی قانعی در دوران مسئولیت ریاست انستیتو پاستور ایران تقدیر کرد.


متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر مصطفی قانعی

خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید؛ لذا بدین وسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست انستیتو پاستور ایران صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است همواره به عنوان یکی از نیرو‌های ارزشمند در نظام سلامت موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/ 

نظر شما