شناسهٔ خبر: 21364052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه: حفظ شخص بشار اسد خط قرمز ایران در سوریه است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هوشمندی رهبر معظم انقلاب در عرصه منطقه غرب آسیا تهدید علیه انقلاب اسلامی را به فرصت تبدیل کرد.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرتی امامان جمعه و جماعات و مبلغان منطقه کاشان اظهار کرد: دشمن تلاش می کرد، سوریه را از جبهه مقاومت جدا کند اما امروز سوریه و عراق در خدمت اسلام هستند.
 
وی «دفاع از حریم اهل بیت (ع)» ، «حفظ سوریه در جبهه مقاومت»،«استقلال و تمامیت ارضی» و «حفظ شخص بشار اسد» را چهار خط قرمز جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد و افزود: این مهم باید توسط روحانیان و مبلغان برای مردم تبیین شود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما نمی توانیم در ماه محرم سیاسی حرف نزنیم ، تاکید کرد: محرم همه ذاتش سیاسی است اما نباید مستقیم برای مردم بیان کرد، چون مردم پس می زنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین از «جمهوری اسلامی ایران» به عنوان «زمینه ساز جهانی بعثت» یاد کرد و گفت: مقطعی که در آن قرارگرفته ایم، بسیار مهم است چون بعثت در اصل محور این حرکت بالنده و توحیدی است.
 
نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بعثت مبتنی بردورکن اساسی «شریعت» به عنوان قانون جامع و کامل و «رهبری مطلوب» است.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: قرار بود در عاشورا حضرت امام حسین (ع) یکی از حلقه های تداوم بخش بعثت باشد، اما اتفاق های عجیبی رخ داد.
 
وی تغییر در رهبری سیاسی (ولایت زدایی) ، تغییر در نظام سیاسی (حاکمیت دینی زدایی) و شریعت زدایی را سه اتفاق عجیب این رویداد بیان کرد و گفت: ولایت زدایی مقدمه ای برای از بین بردن حاکمیت دینی زدایی است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه برخی می گویند انقلاب زمان دارد و همیشگی نیست، تصریح کرد: ما حتی امروز شاهد انقلاب زدایی از واژه انقلاب نیز هستیم.
 
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص انقلابی گری، گفت: انقلابی گری یعنی قیام لله (قیام برای خدا) که زمان دار نیست و مکان نیز نمی شناسد.
 
همایش بصیرتی امامان جمعه کاشان در آستانه ماه محرم و با حضور ائمه جمعه این خطه در محل حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه کاشان برگزار شد.

نظر شما