شناسهٔ خبر: 21363453 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

14 اثر نمایشی در جشنواره های تئاتر در خراسان شمالی رقابت می کنند

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی امین فرحی اظهار کرد: هشت اثر در دوازدهمین جشنواره تئاتر استان و 6 اثر درسومین جشنواره تئاتر جوان(کوتاه) با هم رقابت می کنند.
وی درباره زمان و مکان اجرای نمایش های این جشنواره ها گفت: زمان اجرای نمایش های سومین جشنواره تئاتر جوان(کوتاه)استان، شنبه 25 شهریور ماه است و با اجرای تئاتر 'و این منم، زنی تنها' به کارگردانی محدثه مکرمی در ساعت 9 و 30 دقیقه، نمایش 'هشت دقیقه تو کتم نمیره' به کارگردانی ابوالفضل اکبری در ساعت 11 و 30 دقیقه، نمایش 'قویتر' به کارگردانی امیررضا فدایی در ساعت 18 و 30 دقیقه و نمایش ' تنها خدا حق دارد بیدارم کند' به کارگردانی نازنین آریاوند در ساعت 20 و 30 دقیقه، در تالار شمس به نمایش در می آید.
وی دو نمایش نیز در سومین جشنواره تئاتر جوان(کوتاه) در تالار گلشن اجرا می شود که شامل 'ستاره ها به همه چشمک می زنند' به کارگردانی ستاره پس افکند و نمایش 'بازی آخر' به کارگردانی عظیم الهی است.
دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی اظهار کرد: تئاتر 'دوئل برای نخوت' به کارگردانی 'امیر علی پرویز' از بجنورد در ساعت 9 و30 دقیقه و نمایش ' پایان را من تعیین می کنم ' به کارگردانی ' امیرحسین روحانی' از بجنورد در ساعت ١٨ و ٣٠ دقیقه روز یکشنبه 23 شهریور ماه هر دو در تالار شمس بجنورد به روی صحنه می رود.
فرحی اظهار کرد: در ادامه اجراهای دومین روز دوازدهمین جشنواره تئاتر استان، تئاتر 'دردسرهای مرد مرده' به کارگردانی 'سعید آذرخش' از بجنورد در ساعت 11 و نمایش 'زیر باران از تو میخوانم' به کارگردانی 'مهدی فخرانی' از جاجرم در ساعت 20 در تالار گلشن بجنورد اجرا می شود.
وی گفت: نمایش 'هفت سین سال 65' به کارگردانی 'محمد یحیی آبادی' از اسفراین در ساعت 9 و 30 دقیقه و نمایش 'ما به هم دروغ نمی گیم' به کارگردانی 'سید مهدی کشمیری ' در ساعت 18 و 30 دقیقه از بجنورد در سومین روز دوازدهمین جشنواره تئاتر استان در تالار شمس بجنورد به روی صحنه خواهد رفت.
دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی همچنین گفت: تئاتر 'کمکم کن' به کارگردانی انسیه حاجی زاده از گرمه در ساعت 11 و نمایش 'اقیانوس آرام' به کارگردانی زهرا بخش پور از شیروان در ساعت 20 در تالار گلشن بجنورد اجرا می شود.
وی با بیان اینکه آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی و سومین جشنواره تئاتر جوان(کوتاه) 28 شهریور ماه برگزار می شود افزود: این مراسم ساعت 19 و ٣٠ دقیقه در مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار می شود.
فرحی خاطر نشان کرد: جلسات تحلیل و بررسی نمایش های دوازدهمین جشنواره تئاتر استان بعد از هر اجرا در مجموعه تئاتر شهر گلشن برگزار خواهد شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*

نظر شما