شناسهٔ خبر: 21362575 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترامپ: کلینتون همه را برای شکست در انتخابات مقصر دانست الا خودش

دونالد ترامپ در حساب توییتری خود اعلام کرد مقصر اصلی شکست هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری خودش بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته (چهارشنبه) با ارسال تعدادی توییت از «هیلاری کلینتون»، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا انتقاد کرد.

وی در حساب توییتر خود نوشت: هیلاری کلینتونِ متقلب برای شکست خود در انتخابات همه چیز و همه کس را مقصر دانست؛ به جز خودش. او در مناظره ها شکست خورد و از مسیرش خارج شد.

وی افزود: او مبالغ بسیار زیادی را صرف کرد؛ اما هیچ نتیجه ای نداشت.

دونالد ترامپ این توییت ها را یک روز پس از آن ارسال کرد که هیلاری کلینتون کتاب جدید خود را با نام «چه اتفاقی افتاد؟» در خصوص تجربیاتش در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و احساسی که به عنوان اولین نامزد زن داشته است، منتشر کرد.

وی در این کتاب در خصوص تلاش های روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، تصمیم جیمز کومی برای بازنگری در تحقیقات سرور شخصی ایمیل هایش در دوره تصدی سمت وزارت امور خارجه آمریکا و همینطور حملات برنی سندرز در طول انتخابات مقدماتی اشاره کرده است.

دونالد ترامپ حدود دو هفته پیش هم مطلبی تمسخرآمیز درخصوص کتاب هیلاری کلینتون در حساب توییتر خود منتشر کرد. در واقع وی مطلب یکی از حامیان خود را در حساب توییترش بازنشر کرد. در این توییت تصویر جلد کتاب هیلاری کلینتون با نام «چه اتفاقی افتاد؟» دیده می شد که در کنار آن یک کتاب دیگر با همان طراحی قرار داشت که روی آن نوشته شده بود: «من اتفاق افتادم» و در پایین این نوشته، تصویر خندان دونالد ترامپ قرار داشت.

ترامپ: کلینتون همه را برای شکست در انتخابات مقصر دانست الا خودش

دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در طول رقابتهای انتخاباتی و حتی پس از انتخابات بارها یکدیگر را مورد حملات لفظی قرار داده اند. ترامپ در دوره رقابتهای انتخاباتی با دیوانه خواندن هیلاری کلینتون اعلام کرده بود وی شایستگی ریاست جمهوری آمریکا را ندارد. هیلاری کلینتون هم از دونالد ترامپ به دلیل تفرقه افکنی میان مردم انتقاد کرده بود.

با وجود اینکه بیشتر نظرسنجی ها حاکی از پیروزی کلینتون در انتخابات بود، دونالد ترامپ در تاریخ 8 نوامبر سال 2016 توانست هیلاری کلینتون را شکست دهد.

هیلاری کلینتون چند روز پیش اعلام کرد دیگر قصد ندارد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد شود.

انتهای پیام/

 

ترامپ، هیلاری کلینتون را به سخره گرفت

 

 

نظر شما