شناسهٔ خبر: 21361997 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

اپل از آیفون 10 رونمایی کرد

صاحب‌خبر -

فناوران- گوشی آیفون 10 در کنار آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی شد. البته اپل غیر از گوشی های آیفون از دو ساعت هوشمند اپل واچ نسل سه نیز رونمایی 
کرد.
آیفون 10 که با نام iphone X هم شناخته می شود، صفحه نمایش 8/5 اینچی دارد و همانند سایر پرچمداران در اطراف نمایشگر حاشیه ای دیده نمی شود.
پیشرفت هایی که در این نسخه از گوشی آیفون به وجود آمده، حذف کلید هوم از روی نمایشگر است و از سوی دیگر اپل سیستمی را جایگزین اثر انگشت کرده که به وسیله آن کاربر می تواند با قابلیت فیس آیدی، قفل نمایشگر را باز کند. فقط کافی است کاربر به نمایشگر نگاه کند تا صفحه نمایش چهره وی را تشخیص دهد. 
اما اپل درکنار آیفون ها از دو مدل اپل واچ هم رونمایی کرده که یکی از سرویس های LTE پشتیبانی می کند و بدون نیاز به آیفون امکان برقراری تماس و دسترسی به سرویس موسیقی اپل موزیک را برای کاربران فراهم می کند و نسخه دیگر همانند نسل قبل به آیفون وابسته است.
غیر از محصولات موبایلی، اپل از Apple TV 4K نیز رونمایی کرد.
این دستگاه جدید مجهز به تراشه A10X Fusion است و قابلیت HDR به آن کمک کرده تا رنگ ها را درخشا ن تر و جزییات را دقیق تر نشان دهد.
اپل تی وی جدید محتویات آیتونز و دیگر خدمات پخش را با کیفیت 4K HDR نمایش می دهد.
تیم کوک مدیر ارشد اپل هنگام رونمایی از تلویزیون جدید گفت: چند فناوری نوین صنعت تلویزیون را تغییر داده اند. اما کنون ما در آستانه مشاهده تغییری بزرگ تر هستیم.

نظر شما