شناسهٔ خبر: 21360653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اکبر میثاقیان در گفتگو با مهر:

تراکتور حریف خطرناکی است/ برای یک امتیاز به تبریز نمی‌رویم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تراکتور در خانه با حمایت هوادارانش حریفی خطرناک برای ما خواهد بود.

صاحب‌خبر -

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز جمعه تیمش برابر تراکتورسازی تبریز از هفته ششم لیگ هفدهم گفت: بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. تراکتورسازان در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و با روحیه ای خوب به مصاف ما خواهند رفت.

وی تاکید کرد: گل محمدی و یارانش در جام حذفی هم توانستند در لحظات پایانی دیگر تیم شهر ما یعنی پدیده مشهد را شکست داده و به دور بعد جام حذفی صعود کنند و حالا با یک شرایط خوب می خواهند تا سه امتیاز دیدار برابر ما را هم به دست آورند.

میثاقیان خاطرنشان کرد: البته ما آنالیز خوبی از تراکتورسازی داشته ایم و کاملا به نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا هستیم و می دانیم که تراکتور برای این بازی کاملا آماده است. با توجه به شرایط میزبانی و حمایت هوادارانشان روز جمعه حریف خطرناکی را در پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی سیاه جامگان در ادامه افزود: با اینکه می دانیم بازی سختی پیش رو داریم، اما هرگز پا پس نخواهیم کشید و برای یک امتیاز به تبریز نخواهیم رفت و تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان ما از شرایط روحی خوبی برخوردار هستند و برای دیدار برابر تراکتورسازی لحظه شماری می کنند.

میثاقیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده با کسب سه امتیاز به مشهد بازگشته و با این پیروزی خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

نظر شما