شناسهٔ خبر: 21359052 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یادداشت های هیلاری کلینتون پرفروش‌ترین کتاب‌ سایت آمازون

تهران - ایرنا - کتاب یادداشت های هیلاری کلینتون با عنوان 'چه اتفاقی افتاد؟'، در صدر پرفروش ترین کتاب های سایت اینترنتی 'آمازون' قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی آرته فرانسه، کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و رقیب دونالد ترامپ، در این کتاب یادداشت های خود را درباره این انتخابات و دلایل شکست وی در آن، به رشته تحریر در آورده است.
این کتاب در بسیاری از کتابفروشی ها و پایگاه های اینترنتی به معرض فروش گذاشته شده که از آن جمله می توان به سایت آمازون اشاره کرد که در آن مقام پرفروش ترین کتاب را به خود اختصاص داده است.
هیلاری کلینتون در بخشی از این کتاب، می نویسد: جیمز کومی مدیر برکنار شده پلیس فدرال آمریکا (اف.بی. آی) در لحظه ای نابهنگام محتویات ایمیل های شخصی من را فاش کرد که این موضوع موجب کاهش محبوبیت من در میان مردم شد.
کلینتون در مصاحبه ای برای معرفی کتابش به مردم آمریکا هشدار داده است: برای پیروزی در انتخابات آنچه در توانم بود، انجام دادم، اما متاسفانه ترامپ برنده شد. اما همچنان بر این باورم که با انتخاب ترامپ، آمریکا در خطر است و من این هشدار را بارها گوشزد کرده ام.
سارا هاکبی سخنگوی رسمی کاخ سفید شب گذشته در پاسخ به خبرنگاری که از وی پرسید، آیا ترامپ هم این کتاب را می خواند، پاسخ داد: نمی دانم، رئیس جمهوری ترامپ قصد خواندن این کتاب را دارد یا خیر، اما معتقدم وی از هوش و درایت کافی برای اداره آمریکا برخوردار است و این موضوع را مردم آمریکا به خوبی می دانند.
بسیاری از مردم آمریکا در پی اعلان نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال گذشته (2016)، به همراه جهان غافلگیر شدند و کلینتون در کتابی که به تازگی نوشته، سعی در عریان کردن حواشی گنگ این رویداد دارد.
نتایج انتخابات 2016 آمریکا و نتیجه نهایی آن، یعنی پیروزی دونالد ترامپ، به زعم بسیاری، مسئله قابل تحلیلی نبود و اینک هیلاری کلینتون، رقیب اصلی ترامپ در انتخابات مذکور در کتاب «چه اتفاقی افتاد؟»، مسائل این رای گیری را واکاوی کرده است.
این کتاب را که انتشارات سیمون و شوستر چاپ کرده، از دوازدهم سپتامبر (21 شهریور) در فروشگاه‌های کتاب آمریکا در دسترس عموم قرار گرفت.
اروپام**9041**1486**مترجم: منوچهر جعفری**ناشر: محسن شریفی**

انتهای پیام /*

نظر شما