شناسهٔ خبر: 21358799 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تسهیلاتی جدید به دانشجویان دانشگاه آزاد؛

امکان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان از بدو پذیرش

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه «فراهم شدن امکان ثبت درخواست متقاضیان نقل‌وانتقال واجد شرایط از بدو پذیرش» را ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، ابراهیم کلانتری در بخشنامه‌ای به روسای واحدهای مرکز استان، واحدهای علوم و تحقیقات تهران و نجف‌آباد، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع «فراهم شدن امکان ثبت درخواست متقاضیان نقل‌وانتقال واجد شرایط از بدو پذیرش» آورده است: «به‌منظور تسهیل و تسریع در فرآیند نقل‌وانتقال با طراحی و افزایش قابلیت‌های سامانه منادا، واجدین شرایط می‌توانند بدون مراجعه حضوری و انجام مسافرت‌های درون‌شهری و برون‌شهری، از 25 تا 31 شهریور سال جاری با مراجعه به سامانه منادا به آدرس اینترنتی monada. iau. ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

واجدین شرایط شامل موارد ذیل می‌باشند:

1. انتقال آزادگان، اسرا، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و دانشجویان شاهد.
2. میهمانی دائم پذیرفته‌شدگان دارای معلولیت جسمی و حرکتی شدید، روشندل و ناشنوایی شدید.
3. انتقال همسر و فرزندان کارکنان و اعضای هیات‌علمی تمام‌وقت شاغل، بازنشسته و متوفی و نیمه‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی.
4. انتقال کارکنان و اعضای هیات‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی.
5. انتقال یا تغییر رشته فرزندان اعضای هیات‌علمی شاغل و بازنشسته و متوفی دانشگاه آزاد اسلامی.
6. انتقال پذیرفته‌شدگان فارغ‌التحصیل دبیرستان‌های سازمان سما.»

در بخشی دیگر از این بخشنامه آمده است: «اعضای هیات‌علمی سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بایستی با مراجعه حضوری به اداره کل امور دانشجویی درخواست و مدارک مربوطه خود را ارائه کنند.»

بر اساس این بخشنامه اداره کل امور دانشجویی پس از بررسی مدارک حداکثر تا هفتم مهر درخصوص درخواست‌های مذکور اعلام نظر خواهند کرد. همچنین واحدهای دانشگاهی مقصد موظفند پس از اعلام نتایج نسبت به ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان اقدام کنند. مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه که به تایید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز رسیده است، بر عهده روسای واحدها و معاونین دانشجویی و فرهنگی واحدهای دانشگاهی است.

 
منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما