شناسهٔ خبر: 21358201 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زهرا نعمتی صدرنشین رقابت‌های مقدماتی شد/ تیم میکس ریکرو ایران در جایگاه نخست مرحله مقدماتی

اولین روز از رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین، با حضور نمایندگان کشورمان در مسابقات مرحله مقدماتی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

زهرا نعمتی صدرنشین رقابت‌های مقدماتی شد/ تیم میکس ریکرو ایران در جایگاه نخست مرحله مقدماتیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در اولین روز از رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین، نمایندگان کشورمان در مسابقات مرحله مقدماتی به مصاف حریفان رفته اند.

در بخش ریکرو، زهرا نعمتی موفق شد با 648 امتیاز در جایگاه نخست مرحله ی مقدماتی قرار گیرد وصدر نشین شود، سمیه رحیمی و زهرا دلخوش، دیگر نمایندگان ایران در ریکرو بانوان نیز به ترتیب با کسب امتیازهای 567 و 508 در جایگاههای 17 و 27 مرحله مقدماتی قرار گرفتند.

پوریا جلالی پور، در مسابقات مقدماتی ریکرو مردان با کسب امتیاز 628 هفتم شد، غلامرضا رحیمی با 605 امتیاز شانزدهم شد و اصغر زارعی نژاد نیز با کسب امتیاز 553، در جایگاه چهل و نهم مرحله مقدماتی قرار گرفت.

رقابت های مقدماتی در بخش تیمی ریکرو نیز برگزار شد و تیم ریکرو زنان متشکل از زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی با کسب امتیاز 1723 در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در بخش تیمی ریکرو مردان نیز تیم ایران با ترکیب پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی نژاد، با کسب امتیاز 1786 جایگاه هشتم مرحله مقدماتی را به خود اختصاص دادند و تیم میکس ریکرو متشکل از زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور نیز با امتیاز 1276 ، صدر نشین رقابت های مقدماتی شدند.

رقابت های بخش کامپوند مقدماتی نیز امروز در بخش مردان برگزار می شود و ادامه این رقابت ها در بخش تیمی و بخش بانوان روز پنج شنبه پیگیری خواهد شد.

همچنین امروز برای تیم ایران دو دیدار در بخش حذفی انجام خواهد شد و زهرا نعمتی در اولین دیدار حذفی خود به مصاف هم تیمی اش، سمیه رحیمی می رود و از سوی دیگر غلامرضا رحیمی نیز با پوریا جلالی پور روبرو می شود.

رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین با حضور 245 کماندار از 40 کشور جهان از 22 شهریور ماه آغاز و تا 26 شهریور ماه در جریان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما