شناسهٔ خبر: 21358176 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

خارج از گود‌

صاحب‌خبر -

حراج خودروی قدیمی توسط علی پروین| از سوی برخی از هواداران فوتبال، خودرویی به علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اهدا شده است که این پیشکسوت نامدار قصد دارد آن را برای امور خیریه به حراج بگذارد. قرار است پروین در مرکز خیریه کامیاب در شهر مشهد مقدس این خودرو را به حراج گذاشته تا پولی که از آن به دست می‌آید، صرف امور خیریه شود.
5 آبان، زمان جدید دربی پایتخت| برد پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان و صعود به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا بازی‌های این تیم در لیگ برتر و جام حذفی با تغییر زمان مواجه شود. طبق برنامه قبلی پرسپولیس 4 مهرماه باید با نفت آبادان و 28 مهرماه با استقلال بازی می‌کرد اما همزمانی تقریبی این دو مسابقه با بازی‌های پرسپولیس و الهلال باعث ایجاد تغییراتی در برنامه بازی‌های سرخپوشان پایتخت شد. بر این اساس سازمان لیگ با بررسی همه شرایط زمان جدید بازی‌های پرسپولیس را اعلام کرد که در مهمترین بازی 5 آبان زمان برگزاری دربی سرخابی‌ها اعلام شده است.
هم‌گروهی ایران با عراق و ژاپن در هندبال قهرمانی آسیا| هجدهمین دوره رقابت‌هاى هندبال قهرمانى مردان آسیا به میزبانى کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. قرعه‌کشى این دوره از مسابقات برگزار شد و تیم ملى هندبال ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌هاى عراق و ژاپن در گروه اول رقابت می‌کند. 15 تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند که در چهار گروه دور مقدماتی به مصاف یکدیگر می‌روند.
مالزی، میزبان دیدار سوریه و استرالیا| در شرایطی که هنوز فیفا اجازه میزبانی در این کشور جنگ‌زده را به سوری‌ها نداده است، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب چند کشور حاشیه خلیج‌فارس در صدد میزبانی از استرالیا در این منطقه بودند که با مخالفت این کشورها درنهایت یک‌بار دیگر مالزی را به‌عنوان میزبان انتخاب کردند تا اواسط مهرماه از کانگوروها در کوالالامپور میزبانی داشته باشند.

نظر شما