شناسهٔ خبر: 21357503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برپایی 25 پایگاه برای جمع آوری هدایای مردم گنبد در جشن عاطفه ها

صاحب‌خبر -

علی حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این پایگاه ها، پنج پایگاه ثابت و 20 پایگاه نیز به صورت سیار درسطح شهر و محلات گنبدکاووس برپا و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین را برای کمک به دانش آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد جمع آوری می کنند.
وی افزود: علاوه بر پایگاه های ثابت و سیار مناطق شهری گنبدکاووس، در هر روستای بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان نیز یک پایگاه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه، هیات امنای مساجد، شوراها و دهیاران برای جمع آوری کمک های مردمی برپا می شود.
حسنی اضافه کرد: امسال جشن عاطفه ها با شعار 'مهر در انتظار همدلی' در دو مرحله برگزار می شود که مرحله نخست آن فردا پنجشنبه در سطح شهر و روستاها و روز جمعه در مصلی های نمازجمعه و مرحله دوم آن نیز پس از بازگشایی مدارس 19 مهر درسطح مدارس برگزار می شود.
وی با اشاره به زیرپوشش بودن 1100 دانش آموز در دو اداره کمیته امداد گنبدکاووس، تصریح کرد: کمک ها و هدایای مردمی بلافاصله بسته بندی و نیز صرف خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و لباس فرم شده و بین دانش آموزان توزیع می شود.
رئیس کمیته امداد منطقه 2 گنبدکاووس همچنین با قدردانی از کمک ها و هدایای مردم این شهرستان درجشن عاطفه های سال گذشته که درمجموع مبلغ 730 میلیون کمک نقدی و غیرنقدی ریال بود، از مردم و خیرین درخواست کرد متناسب با نیاز دانش آموزان برای تحصیل، کمک های خود را تحویل پایگاه های ثابت و سیار جشن عاطفه ها نمایند.
به گزارش ایرنا، باتوجه به وسعت 5072 کیلومتر مربعی، جمعیت 350 هزار نفری شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، این نهاد از آذر 95 به دو شعبه مستقل در قالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.
هم اکنون شعبه منطقه 2 کمیته امداد گنبدکاووس تعداد چهار هزار و 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزارو 500 نفر و کمیته امداد منطقه یک نیز سه هزار و 940 خانوار با جمعیت شش هزارو 669 نفر زیر پوشش دارند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*

نظر شما