شناسهٔ خبر: 21357489 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

‌ جزئیات جدید پرونده قتل پدرخوانده حمید صفت + عکس جدید

رکنا: پس از انتشار گزارش پزشکی قانونی درباره علت مرگ پدرخوانده حمید صفت که اصابت جسم سخت را علت فوت اعلام کرده بود، این خواننده زیرزمینی روز گذشته از زندان به دادسرای امورجنایی منتقل شد و بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

پس از انتشار گزارش پزشکی قانونی درباره علت مرگ پدرخوانده حمید صفت که اصابت جسم سخت را علت فوت اعلام کرده بود، این خواننده زیرزمینی روز گذشته از زندان Prison به دادسرای امورجنایی منتقل شد و بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت. قاضی Judge محمدشهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی به خبرنگار ما گفت تحقیقات درباره پرونده همچنان در جریان است.

صبح امروز حمید صفت خواننده رپ زیر‌ زمینی که روز بیست و هشتم مردادماه امسال به اتهام قتل Murder پدر‌خوانده‌اش بازداشت شده بود، برای ادامه بازجویی از زندان رجایی شهر کرج به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. متهم در بازجویی‌ها قبلی به درگیری با پدر خوانده‌اش اعتراف کرده بود که سه روز قبل از فوت به خاطر اینکه هوشنگ مادرش را کتک زده بود با او درگیر شده و او را با دست کتک زده است. حمید در همان نخستین بازجویی‌ها قبول کرده‌بود که روز حادثه Incident عصبانی شده اما ضربه‌ای به سر پدرخوانده‌اش نزده و قتل را قبول ندارد. دو روز قبل پزشکی قانونی علت اصلی مرگ پدر خوانده حمید صفت را اصابت جسم سخت به آهیانه سمت راست و آسیب دیدن مغز اعلام کرد و بدین ترتیب صبح دیروز متهم پس از مشخص شدن علت اصلی مرگ، در حالی که یکی از پسران مقتول به نام سهیل در جلسه حضور داشت در دادسرای امور جنایی مورد بازجویی قرار گرفت. سهیل در جلسه بازجویی برای متهم در خواست قصاص داد و از مادر حمید صفت هم به اتهام همدستی در فوت پدرش شکایت کرد. سپس حمید صفت با انکار قتل پدر خوانده در دفاع از خود گفت: من درگیری با پدر خوانده‌ام را قبول دارم، اما در آن درگیری فقط دو ضربه با کف دست به گونه و بالا ابروی هوشنگ زدم و اصلاً ضربه‌ای به سرش حتی با دست نزدم و الان در حیرتم که پزشکی قانونی علت اصلی مرگ را ضربه جسم سخت به سر هوشنگ اعلام کرده است. زمان درگیری مادرم بین من و پدر خوانده‌ام قرار داشت و مانع درگیری ما شد و حتی بعد از درگیری هوشنگ حالش خوب بود و وقتی ما خانه را ترک کردیم همسایه‌ها خانه ما بودند. لحظه حادثه متأسفانه من عصبانی شدم و مقداری از لوازم خانه را به هم ریختم تا عصبانیتم فروکش کرد و بعد از آن دو ضربه فقط با کف دست زدم. وی افزود: طبق تحقیقات پلیس هوشنگ قبل از فوتش در بیمارستان گفته بود که با من درگیر شده و من او را با دست کتک زده‌ام. او در تحقیقات اصلاً از جسم سخت حرفی نزده بود و این گواهی می‌دهد که من اصلاً پدر خوانده‌ام را با جسم سخت نزده‌ام. حمید در ادامه مدعی شد که احتمال می‌دهد یکی از آشنایان پدرخوانده‌اش در این حادثه فوت دست داشته باشد. وی گفت: یکی از آشناها که مبلغ زیادی هم به پدر خوانده‌ام بدهکار است از روز اول حادثه آتش بیار معرکه شده است. روز حادثه مادرم با همین مرد آشنا تماس گرفته بود که او به دروغ گفته بود داخل اتوبان در حال رانندگی است، در صورتی که همان لحظه یکی از همسایه‌ها تلفنی به مادرم خبر داده بود که مرد آشنا به خانه آنها آمده و با هوشنگ در حال حرف زدن است. از طرفی او به دوستان پدرم گفته بود که من با مشت و لگد فک و صورت پدر خوانده‌ام را شکسته‌ام، در صورتی که حرف‌های او طبق نظریه پزشکی قانونی دروغ است و من نمی‌دانم چرا این مرد دروغ می گوید. من احتمال می‌دهم پدر خوانده‌ام هنگام وضو گرفتن تعادلش را از دست داده و سرش به جایی برخورده کرده یا اینکه این مرد آشنا در این حادثه دست داشته است.

حمید در ادامه گفت: رابطه من و هوشنگ رابطه صمیمی و پدری بود به طوریکه حتی یک نفر از دوستان صمیمی‌ام خبر نداشتند که هوشنگ پدر خوانده‌ام است و همه به خاطر رابطه صمیمی ما فکر می‌کردند، پدر واقعی من است. مادر حمید هم در جلسه بازجویی گفت: روز حادثه من شاهد اصلی حادثه بودم. لحظه درگیری من بین پسر و شوهرم قرار داشتم و با قامت بلندی که دارم، توانستم مانع درگیری آنها شوم. آن روز فقط حمید با دست دو ضربه به صورت شوهرم زد. وی ادامه داد: رابطه حمید و شوهرم خیلی خوب بود به طوریکه زمان درگیری از من خواست داد و فریاد نکنم و همسایه‌ها خبر‌دار نشوند، اما من همسایه‌ها را خبر دار کردم. متهم پس از بازجویی به دستور قاضی سجاد منافی آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران روانه زندان شد. متهم به زودی به دستور بازپرس صحنه حادثه را بازسازی می‌کند.

قاضی محمدشهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی به خبرنگار ما گفت: یکی از اولیای دم درخواست خود را مبنی بر قصاص مطرح کرده اند و تحقیقات درباره پرونده همچنان در جریان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته‌های پرونده «بنیتا» + عکس

قتل پسر فریدون کناری در جشن عروسی+ عکس

مردی در تولوز ۷ تن را زخمی کرد

خواستگار دست و پا چلفتی، حلقه را درون رودخانه انداخت! + فیلم و عکس

مشتری عصبانی، خودروی بی ام و را جلوی دفتر نمایندگی آتش زد + فیلم و عکس

تعیین جایزه برای یافتن مرد چینی گمشده در مسجد سلیمان + عکس

آخرین دفاعیه شیشه‌ای‌ها از قتل دختر بی گناه

همبرگر 250 هزار تومانی در لواسان! + فیلم و عکس

رونمایی از موشک عمودی کره جنوبی برای مهار تهدیدهای کره شمالی + فیلم و عکس

ببینید محموله ۱۰۰ تنی ارسالی ایران به میانمار + فیلم

فیلم تصادف شدید در سلفچگان که 5 تن را کشت+ عکس

جزئیات جدید پرونده قتل پدرخوانده حمید صفت + عکس جدید

زورآزمایی خبرنگار و کارشناس هواشناسی آمریکایی با طوفان + فیلم

 

نظر شما