شناسهٔ خبر: 21356745 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه دزفول با یکی از علمای عراق دیدار کرد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی امام جمعه شهرستان دزفول در جریان سفر به عراق و پس از زیارت عتبات نجف اشرف و کربلای مقدس، با آیت الله محمد یعقوبی از علمای نجف اشرف دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی امام جمعه شهرستان دزفول در جریان سفر به عراق و پس از زیارت عتبات نجف اشرف و کربلای مقدس، با آیت الله محمد یعقوبی از علمای نجف اشرف دیدار کرد.

امام جمعه دزفول علاوه بر این با شیخ عمار الهلالی مدیر دفتر آیت الله یعقوبی در شهر بصره نیز دیدار کرد.

این ملاقات ها پس از آن صورت می گیرد که چندی پیش اعضای دفتر آیت الله یعقوبی در بصره در سفر به خوزستان و شهر دزفول با حجت الاسلام و المسلمین قاضی دیدار کرده بودند.

طرفین در این دیدارها درباره آمادگی هیئت های کربلا برای پذیرایی از زائران اربعین امام حسین و راه های همکاری میان طرفین برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعن گفتوگو کردند.

حجت الاسلام و السلمین قاضی پس از دیدرا با مدیر دفتر آیت الله یعقوبی در بصره، از موکب پذیرایی این عالم عراقی در مرز شلمچه بازدید کرد.

شیخ الهلالی در پایان این دیدار اعلام کرد به زودی به ایران سفر کرده و همکاری های لازم را در مورد خدمات رسانی بهداشتی و پزشکی به زائران محترم انجام خواهد داد.

نظر شما