شناسهٔ خبر: 21356715 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

ترافیک مدینه، ارسال بار حاجیان ایرانی را به تاخیر انداخت

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: بار حاجیانی که از فرودگاه مدینه به میهن باز می گردند به دلیل ترافیک و شلوغی در این فرودگاه، با تاخیر به کشور ارسال می شود.

صاحب‌خبر -

 

«شاهرخ نوش آبادی» عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زمان پذیرش مسافر در فرودگاه مدینه بار حاجیان برای پلت بندی به بخش بار این فرودگاه تحویل می شود تا به کشور مقصد منتقل شود.
به گفته وی، در روزهای گذشته به دلیل ترافیک فرودگاه مدینه بسته بندی بار حاجیان در این فرودگاه با تاخیر انجام شده؛ به طوری که بار حاجیان پس از پرواز هواپیما و رسیدن آنان به مقصد، همچنان در انتظار پلت بندی فرودگاه مدینه بوده است.
نوش آبادی از حاجیان به سبب بروز این مشکل عذرخواهی کرد و گفت: با پیگیری و تلاش مسوولان هما و سازمان حج و زیارت و برگزاری جلسات متعدد برای رفع این مساله، امیدواریم در 2 روز آینده مشکل برطرف شود و ارسال بار حاجیان به حالت عادی بازگردد.
امسال بیش از 86 هزار زایر ایرانی برای حج تمتع عازم سرزمین وحی شدند که 68 هزار نفر آنها توسط هواپیمایی ایران ایر و حدود 18 هزار نفر دیگر توسط هواپیمایی سعودی از 20 فرودگاه عازم مدینه منوره و مکه مکرمه شدند.
عملیات رفت زایران ایرانی از هشتم مردادماه آغاز شد و چهارم شهریورماه به پایان رسید و عملیات بازگشت حاجیان ایرانی از چهاردهم شهریورماه آغاز شد و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.
تاکنون بیش از 32 هزار حاجی ایرانی وارد کشور شده اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:

نظر شما