شناسهٔ خبر: 21356576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تلاش عناصر دولتی برای جلوگیری از برگزاری جشن دکتر سلام

منبع: فارس

حاجی‌دلیگانی گفت: دولت به خاطر ترس از حضور گسترده در مراسم سالگرد "دکتر سلام" مجوز برگزاری این مراسم در ورزشگاه آزادی را لغو کرده که این مغایر با شعار آنها مبنی بر استقبال از انتقاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو مجوز برگزاری مراسم سالگرد "دکتر سلام" در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی از سوی دولت گفت: دولت که شعار «زنده باد مخالف من» را سر می‌دهد و می‌گوید که از نقد استقبال می‌کند چرا با شفاف‌سازی مخالفت می‌کند؟

وی ادامه داد: آنچه که تا امروز ما از "دکتر سلام" دیده‌ایم جز کنار هم گذاشتن مطالب گوناگونی که از زبان خود مسئولین برگزار شده، نیست. پس دولت نباید نگران شفاف‌سازی و نقد منتقدان باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: جای تعجب است که ابتدا دولت مجوز برگزاری مراسم را در ورزشگاه آزادی صادر کرده و بعد از آن احتمالاً به خاطر ترس از حضور جمعیت زیاد در این مراسم مجوز را لغو کرده است و معلوم نیست که چرا دولت از این حضور می‌ترسد.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: دولت نباید از حضور این جمعیت ترسی داشته باشد بلکه باید فضا را باز کند تا نقدها مطرح شود، عیب‌ها مشخص شود چرا که با بستن زبان منتقدین اشکالات قطعاً بیشتر خواهد شد. 

نظر شما