شناسهٔ خبر: 21355869 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

«رعد» در پایتخت کلید خورد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح ضربتی پلیس پیشگیری پایتخت با عنوان رعد، انهدام باندهای مختلف سرقت و کشف اموال مسروقه خبرداد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران گفت: طرح عملیاتی «رعد» با بهره‌گیری از تمام توان پلیس پیشگیری تهران بزرگ بویژه مجموعه کلانتری‌های پایتخت در یک هفته اخیر با موفقیت در نقاط مختلف تهران کلید خورد.
سردار رحیمی افزود:‌ این طرح با هدف ارتقاء امنیت، آرامش و آسایش در همه کلانشهر تهران اجرا و با همه مخلان نظم و امنیت و آرامش از جمله سارقان، مالخران، زورگیران، توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی به شدت برخورد شد.
وی این حرکت جدید در کلانتری‌ها را بهره‌گیری از ظرفیت و اطلاعات ذی‌قیمت مأموران کلانتری دانست و گفت: طی 24 ساعت گذشته 272 خرده‌فروش مواد مخدر، 297 سارق و مالخر دستگیر شدند.
سردار رحیمی همچنین از کشف و ضبط 92 خودروی مسروقه، 58 موتورسیکلت، 1240 عدد انواع لوازم خودرو، 106 دستگاه دوچرخه، 2840 قلم انواع کالای قاچاق و 150 قبضه سلاح سرد از جمله قمه، شمشیر و چاقوی ضامن‌دار خبر داد. وی به دستگیری باند سه نفره توزیع بیسیم قاچاق اشاره کرد و گفت: از این باند نیز 886 دستگاه بیسیم غیرمجاز کشف و ضبط شد.

نظر شما