شناسهٔ خبر: 21355840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تجلیل از قهرمانان ملی دوومیدانی آسیا/ حدادی نیامد

71552

مراسم تجلیل از مدال آوران و مربیان رقابت‌های دو و میدانی نوجوانان و بزرگسالان آسیا با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از مدال آوران و مربیان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان و بزرگسالان آسیا با حضور وزیر ورزش و جوانان، مسئولان وزارت ورزش، مسئولان  فدراسیون، جمعی از پیشکسوتان و روسای هیات‌های استانی امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه) در مجموعه فرهنگی آموزشی گمرک برگزار شد.

در این مراسم از احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک، علی ثمری قهرمان پرتاب وزنه و مربی‌اش امیر الوند، حسن تفتیان قهرمان ۱۰۰ متر ، حسین کیهانی قهرمان ۳۰۰۰ متر بامانع و مربی‌اش سجاد مرادی و مسلم‌نیادوست دارنده عنوان سومی دوی ۱۵۰۰ متر و مربی‌اش حمید نیادوست در بیست و دومین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا - هند تجلیل شد.
البته احسان حدادی برای گرفتن جایزه خود در مراسم حاضر نشد.

همچنین به دوومیدانی کاران دومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تایلند نیز جوایزی طبق وعده داده شده اهدا شد. این افراد بهاره جهان تیغ نایب قهرمان ۱۵۰۰ مترو رضا مهماندوست، ریحانه آرانی عنوان سومی پرتاب چکش و مربی اش جمشید بختیاری، رضا کفایتی مقام سومی دهگانه و مربی او مصطفی جنتی، مریم محبی دارنده مدال برنز دوی ۴۰۰ متر و مربی‌اش مریم توسی و سید امیر زمان پور هم عنوان سومی دوی ۳۰۰۰ متر و مربی‌اش رضا کلبندی بودند.


مطابق وعده پیشین فدراسیون به قهرمانان رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، نایب قهرمانان ۳۰۰ میلیون ریال و به نفرات سوم نیز جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی و همچنین به مربیان نیز ۵۰ درصد پاداش مدال آنان جایزه اهدا شد.


همچنین به قهرمانان مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نایب قهرمانان ۳۰ میلیون ریال و به نفرات سوم نیز پاداش ۲۰ میلیون ریالی و به مربیان این مدال آوران نیز به همان میزان اهدا شد.
در این مراسم ابتدا فدراسیون دوومیدانی از حامیان مالی خود تقدیر کرد.
در این مراسم شاهرخ شهنازی، فریبا محمدیان و عباباف نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما