شناسهٔ خبر: 21355285 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توانمندی های صنایع غذایی فارس در نمایشگاه مسکو ارائه شد

صاحب‌خبر -

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، اعضای کنسرسیوم های گلاب و عرقیات و صنایع غذایی فارس و نیز برخی فعالان صنایع غذایی فارس به تور نمایشگاهی صنایع غذایی2017 world food مسکو در روسیه اعزام شدند.
مهندس شاهپور قنبری افزود: این تور نمایشگاهی با حمایت مالی 50 درصدی شرکت شهرک های صنعتی برای اعضای کنسرسیوم های صادراتی فارس برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مسکو که از بزرگترین نمایشگاه های تخصصی صنایع غذایی در جهان است در غرفه فارس محصولاتی غذایی ارائه کردند.
وی ادامه داد: این کنسرسیوم ها محصولاتی نظیر خیار شور،انجیر،زعفران،غنچه گل گیاهان دارویی،غذای آماده،ماهی،خرما،حلوا مسقطی ومیوه و صیفی عرضه کرده اند.
وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این نمایشگاه ،نشست هاو پاویون های تخصصی با حضور برندهای مطرح صنایع غذایی برگزار می شود گفت:حضور کنسرسیوم های صادراتی فارس در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای انعقاد قراردادهای تجاری و صادرات محصولات آنها فراهم می کند.
وی برگزاری تورهای صنعتی را فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی های صنایع استان در عرصه های داخلی و خارجی بیان کرد و گفت : افزایش تبادلات اقتصادی،‌ آشنایی بیشتر صنایع با ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای مرتبط و نیز ارتقای سطح تکنولوژی و فناوری در صنایع از دیگر اهداف برپایی تورهای صنعتی است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه برگزاری تورهای صنعتی داخلی و خارجی از برنامه های حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی فارس از صنایع و کنسرسیوم های صادراتی استان محسوب می شود گفت : این شرکت با تخصیص یارانه از اعزام صنعتگران به تورهای نمایشگاهی حمایت می کند.
وی اضافه کرد: نمایشگاه صنایع غذایی world food به مدت 4روز روز از 20تا 23شهریور در مسکو درحال برگزاری است.
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
2027 / 1876

انتهای پیام /*

نظر شما