شناسهٔ خبر: 21355279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اعلام آمادگی موسسه گلستان‌علی (ع) از سرپرستی 100 کودک میانماری

مدیرعامل موسسه گلستان علی(ع) گفت: موسسه گلستان علی(ع) این آمادگی را دارد که 100 کودک میانماری که پدر و مادرشان را در حوادث اخیر میانمار از دست داده‌اند تحث پوشش خود در بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید حمیدرضازاده، مدیر عامل موسسه گلستان علی(ع) نیز اظهارداشت: کودکان مراکز موسسه گلستان علی (ع) به نیابت از 10مرکز دیگراین  موسسه دور هم جمع شدند تا نسل کشی میانمار را محکوم کنند و اعلام کنند ما در کنار کودکان میانمار هستیم.

وی افزود: موسسه گلستان علی(ع) در هر جایی اگر کودکی مورد ظلم قرار گیرد در حد بضاعت خود ورود پیدا می کند و کودکان موسسه بر این باور هستند که می توانند تاثیر گذار باشند.

رضازاده تصریح کرد: موسسه گلستان علی (ع) اعلام آمادگی می‌کند و اگر شرایطی به وجود بیاید از کودکان میانماری که پدر و مادرشان را در این مهاجرت از دست داده‌اند حمایت کند و اگر این کودکان به ایران واگذار شوند 100کودک میانماری را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

مدیر عامل موسسه گلستان علی(ع) گفت: رایزنی‌هایی داشته‌ایم و در حال حاضر اعلام آمادگی می‌کنیم البته بهزیستی متولی است و باید در این زمینه اقدام کند شهر مشهد با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد و بیشترین کودک بی‌سرپرستی که در اختیار دارد می‌تواند در این زمینه نیز ورود پیدا کند و ما به بهزیستی آمادگی خود را اعلام کرده ایم.

نظر شما