شناسهٔ خبر: 21353927 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس پلیس پایتخت از دستگیری 569 سارق، مالخر و فروشنده موادمخدر خبر داد

تهران - ایرنا - رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 297 سارق و مالخر و 272 خرده فروش موادمخدر توسط پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح امنیت و آرامش پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: از دستگیرشدگان بیش از 111 کیلو گرم انواع مواد مخدر، 158 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه سرقتی و 19 هزار و 416 عدد لوح فشرده مستهجن کشف ضبط شده است.
وی اظهار کرد: همچنین از این افراد 153 قبضه انواع سلاع گرم و سرد، 2 هزار و 840 قلم انواع کالای قاچاق و یک هزار و 240 عدد انواع لوازم و قطعات سرقتی خودرو به دست آمد.
سردار رحیمی تصریح کرد: در همین ارتباط 886 دستگاه بی سیم غیرمجاز با برد کوتاه نیز از سارقان دستگیر شده در تهران بزرگ کشف و ضبط شده است.
رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح امنیت و آرامش پلیس برای پیگشیری از وقوع جرم و برخورد با انواع جرایم افزود: اجرای این طرح با عنوان «عملیات رعد» به منظور مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و ارتقای سطح امنیت عمومی با محوریت پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه دارد.
سردار رحیمی تصریح کرد: اجرای این طرح به صورت هفتگی از طریق کلانتری های مناطق مختلف شهر تهران در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.
به گفته وی، ارتقای سطح امنیت و آرامش عمومی شهروندان تهرانی مهم ترین هدف پلیس از اجرای عملیات رعد است.
خبرنگار:سیدمجید بروجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109**1625

انتهای پیام /*

نظر شما