شناسهٔ خبر: 21353513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دبیر کمیته بهبود بهره‌برداری توزیع برق سمنان خبر داد

تبیین برنامه‌های کاهش تلفات انرژی الکتریکی در استان سمنان

دبیر کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان از تبیین برنامه‌های کاهش تلفات انرژی الکتریکی در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
 دبیر کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان در پنجمین نشست کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت: بارگیری ایستگاه‌های توزیع برق و اصلاح پست‌های پربار و ثبت بارگیری مجدد در نرم‌افزار موجود از موارد مطروحه در این نشست است.

فرهاد سلامتی با بیان اینکه بازدید از تجهیزات شبکه و رفع معایب موجود و تعمیرات آن‌ها در اولویت کاری واحدهای اجرایی سطح شرکت است، افزود: بازنگری گردش کار فرآیند تحویل و تحول شبکه‌های جدیدالاحداث از دیگر نکاتی بوده که مصوب شده است.

وی با اشاره به گزارش مدیریت‌های توزیع برق در بخش خاموشی معابر یادآور شد: برنامه ارزیابی ماهانه وضع روشنایی معابر استان از طریق کارشناسان معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت و ناظران مربوطه اجرایی می‌شود و لازم است واحدهای اجرایی وضعیت موجود را حفظ کرده و بر اساس برنامه پیش‌بینی ‌شده در این حوزه فعالیت کنند.

دبیر کمیته بهبود بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: آمار بازدیدهای انجام شده از تجهیزات شبکه و میزان تحقق طرح‌های کاهش پیک‌بار سال 96، تهیه دستگاه جوش گرم جهت اتصالات سیستم ارت پست‌ها، اصلاح مقاومت‌های غیراستاندارد اندازه‌گیری شده پست‌ها، تعویض سریع کنتورهای معیوب بر اساس گزارش بازرسان لوازم اندازه‌گیری و محل استفاده از سیم روکش‌دار و کابل خودنگهدار، به‌عنوان مواردی به شمار می‌روند که در این جلسه پیرامون آن‌ها تصمیم‌گیری به عمل آمده است.

نظر شما