شناسهٔ خبر: 21352341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران/ هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

ساری- رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه در محورهای مواصلاتی استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است و از نظر جوی نیز مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای مواصلاتی مازندران، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴  روز چهارشنبه ۲۲ و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۳، جمعه ۲۴ و شنبه ۲۵ شهریورماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ شهریور ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴  همان روز از آب‌اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

این مسؤول ادامه داد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۴  تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه ۲۵ شهریور ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز شنبه ۲۵ شهریور ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴  شهریورماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

این مسؤول با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: پرهیز از تخلفات حادثه‌ساز و انحراف به شانه خاکی جاده خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس به شدت با این موارد برخورد می‌کند.

قدمی تصریح کرد: مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است که توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما