شناسهٔ خبر: 21351266 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خودروهای نسل نو بورگوارد در راه ایران

گروه اقتصادی: گروه صنعتی بورگوارد از مدل مفهومی خودروی جدید ایزابلا و شاسی بلندهای اسپرت و الکتریکی خود در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش برنا، کانسپت جدید بورگوارد با الهام از مدل بسیار موفق ایزابلا تولید شده که در سال‌های 1954 تا 1961 با فروش بیش از 200 هزار دستگاه یکی از پرفروش‌ترین محصولات این خودروساز آلمانی بوده است. ایزابلا یکی از زیباترین خودروهای بورگوارد است که حضور آن در بازار می‌تواند رقابتی جدی را با هموطنان هم‌کلاس خود ایجاد کند.
 
خودروهای نسل جدید بورگوارد در راه ایران 
نمایشگاه فرانکفورت که روز گذشته کار خود را آغاز کرده، هر ساله پذیرای مهمترین برندهای خودروساز جهان است. بورگوارد نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای خودروساز آلمانی علاوه بر رونمایی از مدل مفهومی ایزابلا، دو مدل شاسی‌بلند خود یعنی BX7 و BX5 را به نمایش می گذارد. همچنین این شرکت از مدل اسپرت BX7 TS و BXi7 که مدل الکتریکی BX7 است در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌کند.  استراتژی بورگوارد تولید و عرضه محصولات هوشمند و دوستدار محیط زیست با طراحی زیبا و کیفیت برتر آلمانی است؛ برهمین اساس دو محصول این شرکت یعنی خودروهای BX7 و BX5 به زودی توسط شرکت کیان موتور وارنا در ایران عرضه خواهند شد. مدل‌های هیبریدی و الکتریکی این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم به ایران وارد می‌شوند.
 
BX7 در رده خودروهای شاسی بلند هوشمند بزرگ بدنه و BX5 در رده خودروهای شاسی بلند متوسط شهری با طراحی جذاب و قابلیت های ارتباطی پیشرفته است. هر دو خودرو از موتور مجهز به توربو شارژر و فناوری پیشرفته برخوردارند. این دو خودرو به دلیل طراحی زیبا، جایزه Red Dot Design که معتبرترین جایزه جهانی طراحی خودرو است را دریافت کرده‌اند.
 
خودروهای نسل جدید بورگوارد در راه ایران 
گروه صنعتی بورگوارد یکی از برندهای باسابقه آلمانی است که در دهه 50 میلادی جزو سه تولید کننده بزرگ خودرو آلمان محسوب می‌شد. این شرکت مجددا با راه‌اندازی بخش تولید خودرو از یک سال گذشته به دنبال احیاء تاریخ درخشان خود در عرصه خودروسازی است. بورگوارد برای رقابت با دیگر خودروسازان جهانی همکاری خود با سه مرکز تحقیقاتی معتبر را آغاز کرده است.  این برند با احیای تاریخ درخشان خود به زودی تبدیل به یکی از قطب های بزرگ تولید نسل جدید شاسی بلندها در اروپا خواهد شد و ایران نیز یکی از بازارهای مهم و گسترده برای عرضه این خودروها خواهد بود.

نظر شما