شناسهٔ خبر: 21350116 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از عمو فردوس چه خبر؟ + فیلم

فردوس حاجیان، آموزگار و نویسنده نام‌آشنای حوزه تعلیم و تربیت این روزها در بیمارستان بستری است.

صاحب‌خبر -

فردوس حاجیان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فردوس حاجیان یا عمو فردوس شهرک الفبا، چهره آشنای حوزه تعلیم و تربیت دهه 60 است؛ معلم و نویسنده خلاقی که به دلیل ابداع شیوه‌های جدید تدریس و کلاس‌های آموزشی موفق ، سال گذشته از میان 20 هزار معلم جهان، جزو 50 معلم برتر قرار گرفت و نامزد دریافت نوبل آموزشی جهان شد. او پیش از این نیز نشان یونسکو و ژنو و مدال جشنواره خوارزمی را دریافت کرده بود.

حاجیان، که از جانبازان جنگ تحمیلی و رزمنده لشکر 25 کربلا است، در طول این سالها، به علت جراحات مختلف بارها تحت درمان پزشکی قرار گرفته است اما به گفته خودش، هیچگاه از تلاش و تحرک دست بر نداشته و با روحیه خودانگیختگی و پیام صلح و عشق برای همه، همچنان پای آرمانهایش ایستاده است.

سارا حاجیان، دختر عمو فردوس به تازگی با انتشار ویدئویی از وضعیت جسمانی پدر، از کاربران خواسته است برای صحت و سلامتی این معلم صلح و مهربانی دعا کنند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6240882/6748778?width=400&height=300"></script></div>

 
انتهای پیام/

آخرین وضعیت جسمانی فردوس حاجیان

 

نظر شما