شناسهٔ خبر: 21349326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد:

ویژگی برجسته جشنواره تئاتر خیابانی مریوان حضور مسئولانه مردم است

سنندج- مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ویژگی برجسته جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان حضور مسئولانه مردم در آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارمهر، مهدی شفیعی امروز چهارشنبه  در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان که در سالن اجتماعات اموزش و پرورش مریوان برگزارشد گفت: برگزاری جشنواره بین المللی  تئاتر خیابانی در نقطه صفر مرزی نشان دهنده امنیت دو این نقطه از ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه نگاه مدیران نمود خوبی در برگزاری جشنواره  داشتند، عنوان کرد: ویژگی این دوره  جشنواره واگذاری مدیریت در همه بخش ها به مسئولان و هنرمندان  شهر مریوان بود.

وی اظهارداشت: دبیر این جشنواره از هنرمندان خوش فکر مریوان هستند که در سال گذشته بعد از اختتامیه به عنوان دبیر انتخاب و همین باعث شد  یک سال دبیرخانه جشنواره  فعال شود.

 مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد اضافه کرد: اگر شاهد حضور کشورهای خارجی و تعداد بیشتر گروه های داخلی در این دوره هستیم  بخش مهمی از آن  نتیجه مدیریت دبیر جشنواره بوده است.

 شفیعی افزود: علاوه بر اینکه  مدیریت و سازماندهی این جشنواره توسط هنرمندان و دست اندر کاران مریوانی انجام شد و در سایر بخش های مدیریتی و اجرایی تمام هنرمندان برجسته تئاتر خیابانی حضور داشته داشتند.

وی اظهارداشت: واگذاری همه امور به هنرمندان و حضور همیشگی و مسولانه مردم در نقد و اجرای نمایش ها از نکات برجسته این جشنواره است.

وی اظهارداشت:  امیدوارم همگرایی تمام مدیران و هنرمندان تئاتر هر سال افزایش یابد چراکه تقویت همگرایی و هم افزایی از ضرورت های کیفی برگزاری جشنواره است.

نظر شما