شناسهٔ خبر: 21349159 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

صد عنوان دوره آموزشی تخصصی در سال جاری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه صد عنوان دوره آموزشی تخصصی در سال جاری برگزار می‌شود، گفت: نیمی از این دوره‌ها تا پایان 6 ماه نخست سال جاری برگزار شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم حسین بنی حسن 22 شهریو ر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه دوره‌های تخصصی و مهارت افزایی ضمن خدمت برای کارکنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: دوره‌های تخصصی به جهت بالا بردن سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران و نیز تحقق چشم‌انداز و اهداف مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه واحد آموزش و ارزیابی منابع انسانی مسجد مقدس جمکران برگزاری تعدادی از دوره‌های تخصصی را بر عهده دارد، افزود: مسجد مقدس جمکران علاوه بر دوره‌های عمومی که شامل دوره‌های اعتقادی، مهدوی و اخلاقی است، دوره‌های تخصصی را نیز برگزار می‌کند.
بنی حسن با تأکید بر اینکه ۱۰۰ عنوان دوره آموزشی تخصصی با استفاده از اساتید مجرب برای سال جاری برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: دوره‌هایی چون تعمیرکاری اتومبیل‌های سواری، آموزش‌های تخصصی برق plc و پدافند غیرعامل و طراحی و ساخت سازه‌ها ازجمله آن‌ها به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: دوره‌های دیگری نیز چون تربیت مربی مهدکودک و مدیریت زمان برگزارشده است و به‌طورکلی می‌توان گفت نیمی از این دوره‌ها تا پایان ۶ ماه نخست سال جاری برگزار می‌شود.
مدیر منابع انسانی مسجد مقدس جمکران دوره‌های فنی برنامه ریزی شده را مورداشاره قرارداد و عنوان کرد: این دوره‌ها با رویکرد مهارت افزایی کارکنان و رفع سریع و آسان مشکلات فنی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره‌ها به‌صورت کاملاً کاربردی بوده و از اساتید برجسته نظام‌ مهندسی در آن‌ها استفاده می‌شود، همچنین در پایان دوره گواهی معتبر به کارآموزان اعطا می‌شود.
بنی حسن دوره متره و برآورد را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: این دوره با ۲۰۰ ساعت آموزشی در بخش پیمان و رسیدگی برگزارشده است، لازم به ذکر است تمامی دوره‌های فنی نیز در ۵۰۰ ساعت آموزشی و در بخش نظارت، ایمنی و تأسیسات برگزارشده است.

نظر شما