شناسهٔ خبر: 21346941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حکم دادگاه عاملان قتل بنیتا یکشنبه صادر می شود

تهران - ایرنا - دومین و آخرین جلسه دادگاه عاملان قتل بنیتا کودک هشت ماهه دقایقی پیش در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد محمدی کشکولی پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، محمدی کشکولی در پایان این جلسه گفت: حکم عاملان قتل بنیتا پس از شور روز یکشنبه آینده 26 شهریورماه جاری صادر می شود.
دومین جلسه محاکمه عاملان قتل بنیتا امروز در شعبه ٩ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.
نخستن جلسه دادگاه عاملان قتل بنیتا، نوزاد هشت ماهه، دو روز قبل در همین در شعبه برگزار شده بود.
در جلسه قبل که به صورت علنی و به ریاست قاضی محمدرضا محمدی برگزار شده بود، محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنائی تهران بعنوان نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. سپس اولیای دم و همچنین وکیل اولیای دم سخن گفتند.
همچنین در آن جلسه متهمان ردیف اول و دوم و 2 مطلع به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
براساس این گزارش، قاضی شهریاری روز گذشته از دستگیری 'الف.د' متهم ردیف چهارم که مدتی متواری بود خبر داد و اینکه این متهم امروز در جلسه حاضر می شود.
به گزارش ایرنا ، ٢٩ تیر امسال خبر ربوده شدن دختر بچه هشت ماهه‌ای در شبکه‌ های اجتماعی دست به دست شد تا اینکه پس از ٦ روز و با وجود همه تلاش‌ها، جسد این دختربچه در خودروی به سرقت رفته پدرش در پاکدشت ورامین کشف شد.
پلیس آگاهی تهران، ربایندگان خودرو و کودک هشت ماهه را دستگیر و با حضور متهمین در مقابل منزل این کودک، صحنه جرم با حضور مأموران پلیس آگاهی بازسازی سازی.
عاملان قتل این کودک هشت ماهه بعدا مدعی شدند بعد از سرقت خودرو و گذاشتن آن در پاکدشت، موضوع را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دادند و اقدامی برای نجات جان کودک انجام نشد اما بلافاصله این ادعای کذب آنان نخست از سوی مأموران نیروی انتظامی و سپس از سرپرست دادسرای جنائی استان تهران رد شد.
اجتمام**7329**3377 ** 1569
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*

نظر شما