شناسهٔ خبر: 21346680 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در راستای طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی؛

خانه های فساد در تهران تعطیل شدند

طرح رعد (طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی) فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در این طرح که در راستای مبارزه با حاملین سلاح گرم یا سرد، سرقت لوازم  خودرو، خرده فروشان مواد مخدر، فروشندگان مشروبات الکلی، محصولات غیر فرهنگی  و کالای قاچاق اجرایی شده بود 1833 تن خرده فروش مواد مخدر دستگیر و از این افراد  26 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

همچنین 99 دستگاه خودرو سرقتی، 58 دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز به کشف رسید و 297 تن سارق و مالخر دستگیر شدند و 1240 عدد انواع لوازم خودرو شامل انواع ضبط و پخش، رینگ و لاستیک، باند و بلندگو، 106 دستگاه دوچرخه و مقادیر زیادی بطری‌های مشروبات الکلی ساخت تولید داخل و خارج، 2840 قلم کالای قاچاق شامل 886 دستگاه بیسیم دستی و ... و 19 هزار و 4166 عدد اقلام ضد فرهنگی و CDهای مستهجم کشف و ظبط شد.

در میان اموال مسروقه 345 دستگاه انواع تلفن سرقتی و 153 قبضه سلاح سرد شامل انواع قمه، چاقو، شمشیر و چاقوی ضامن دار کشف شد، همچنین 1266 تن از ارازل و اوباش و مزاحمین نوامیس دستگیر شدند.

 در راستای امنیت و آرامش در جامعه 5 خانه فساد به همراه باندهای مراکز فساد متلاشی شدند.

 در قالب طرح پاک سازی محلات و بازرسی از منازل خرده فروشان مواد مخدر و روان گردان 53 کیلوگرم تریاک کشف و در همین راستا 5 تن در منطقه حسن آباد در جاده قدیم قم– تهران دستگیر شدند و  10 کیلوگرم هروئین به همراه 7 کیلو حشیش در شهر قدس کشف و یک تن نیز در این رابطه دستگیر شد و  10 کیلوگرم هروئین و 140 گرم تریاک در شهرک کاروان کشف و دو تن نیز در این عملیات دستگیر شدند.

افزایش تعداد کلانتری در دستور کار پلیس قرار گرفت

در همین خصوص سردار حسین رحیمی، فرمانده پلیس تهران بزرگ در حاشیه جمع بندی طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، ارتقای امنیت عمومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح عملیاتی رعد با بهره گیری از تمام توان پلیسی با همکاری کلانتری‌ها و سر کلانتری‌ها در 24 ساعت گذشته اجرایی شد.

 وی در ادامه افزود: هدف طرح رعد ارتقای امنیت و آرامش جامعه است و در همین راستا با همکاری کلانتری‌ها و سر کلانتری‌ها در محلات تهران، فروشندگان مواد مخدر، مالخران و سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

نظر شما