شناسهٔ خبر: 21345933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شاگردان برانکو جانانه دفاع کردند و به حریف فرصت گلزنی ندادند

شاهرودی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ برانکو خوب می‌داند چه زمانی باید تعویض کند

R1414/P1015135/S3,27/CT1

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

صاحب‌خبر -

رضا شاهرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان و صعود این تیم به جمع چهار تیم برتر آسیا، اظهار داشت: باید از بازیکنان و کادرفنی تیم تشکر کنم که جانانه بازی کردند. پرسپولیس بازی خوبی مقابل الاهلی انجام داد و زمانی هم که از حریف پیش افتاد، در لاک دفاعی فرو نرفت. شاگردان برانکو فشار خوبی روی حریف آوردند و توانستند موفق شوند.

وی ادامه داد: در پرسپولیس بازیکنان همیشه نزدیک به هم بازی می‌کنند و به حریف فضا برای ایجاد موقعیت نمی‌دهند. پرسپولیسی‌ها در این بازی جانانه بازی کردند. حالا دیگر بازی با الاهلی تمام شده و بازیکنان باید به فکر دیدار مقابل الهلال باشند.

شاهرودی در مورد تعویض‌های موفق برانکو در چند بازی اخیر تیم پرسپولیس،‌ خاطرنشان کرد: برانکو کنار تیمش است و شناخت خیلی خوبی روی بازیکنان دارد. شاید مقابل الاهلی خیلی‌ها اعتقاد داشتند منشا باید از ابتدا بازی کند، اما او در دقایقی به این بازیکن بازی داد که خیلی خوب توانست دفاع حریف را خسته کند و نتیجه بگیرد. هم منشا و هم بشار رسن عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشتند.

مدافع پیشین پرسپولیس درباره اینکه «آیا این تیم می‌تواند به مقام قهرمانی  لیگ قهرمانان آسیا برسد؟» گفت: چرا که نه، پرسپولیس همیشه تیم قدرتمندی بوده و اسم بزرگی دارد. پرسپولیس برابر الاهلی نشان داد که می‌تواند قهرمان آسیا شود. فقط بازیکنان این تیم باید به این باور برسند و حساسیت مسابقات را درک کنند. اگر این اتفاق بیفتد قطعاً این پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا هم شود.

انتهای پیام/

نظر شما