شناسهٔ خبر: 21343717 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارسال 160 تن محموله بشردوستانه به مسلمانان میانمار/ آمادگی هلال احمر برای اسکان اضطراری آوارگان میانماری در بنگلادش

دبیرکل جمعیت هلال احمر از ارسال 160 تن محموله امدادی شامل اقلام زیستی، غذایی و درمانی به مسلمانان میانمار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی محمدیون دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به ارسال 160 تن محموله بشردوستانه جمعیت هلال احمر به مردم مسلمان روهینگیای میانمار، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری مبنی بر کمک به مردم مسلمان میانمار و همچنین اهداف بشر دوستانه جمعیت هلال احمر، در فاز نخست 40 تن محموله بشردوستانه شامل اقلام زیستی، بهداشتی، درمانی و غذایی از محل بارگیری و برای انتقال هوایی به فرودگاه مهر آباد منتقل می شود.

وی در ادامه افزود: این محموله با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور بنگلادش ارسال می شود تا در میان آوارگان مسلمان میانماری توزیع شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر به اعزام تیم عالی ارزیاب اشاره کرد و گفت: تیم ارزیاب متشکل از دبیر کل هلال احمر، وزیر امور خارجه و دست اندرکاران  است که به عنوان ارزیاب اولیه در این سفر حضور دارند و پس از ارزیابی اولیه نسبت به ارسال محموله‌های دیگر اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اسکان اضطراری آوارگان میانماری تصریح کرد: جمعیت هلال احمر ایران با برپایی چادرهای امدادی، به مدت 3 ماه آمادگی تامین اسکان اضطراری مردم مسلمان میانمار را در بنگلادش دارد.

انتهای پیام/

ارسال محموله بشردوستانه هلال احمر ایران به میانمار

نظر شما