شناسهٔ خبر: 21343399 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزیدگان دومین جشنواره استانی فیلم و عکس 'ارزش' معرفی شدند

به گزارش ایرنا، مصادف با روز ملی سینما، آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی فیلم و عکس 'ارزش' سینما بهمن زنجان برگزار شد و بر اساس هیأت داوران نفرات برتر

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مصادف با روز ملی سینما، آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی فیلم و عکس 'ارزش' سینما بهمن زنجان برگزار شد و بر اساس هیأت داوران نفرات برتر جشنواره معرفی شدند.
در بخش فیلم داستانی، جایزه نخست، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به همراه 15 میلیون ریال وجه نقد به فیلم 'روز امتحان' به کارگردانی سید جواد مرتضوی تعلق گرفت.
فیلم 'آجی' به کارگردانی مشترک علیرضا سلطانی و محمد عزیزی جایزه دوم جشنواره را در این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد را به دست آورد.
جایزه سوم، لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون و 500 هزار ریال نیز به فیلم 'چراغ‌های رابطه' به کارگردانی مجتبی حیدری اهدا شد.
در بخش فیلم کوتاه، قسمت پویانمایی، رتبه نخست به فیلم 'کشاورز' به کارگردانی مشترک جعفر صیادی و ندا میرمحمدی تعلق گرفت و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به همراه 15میلیون ریال جایزه نقدی به آنان اهدا شد.
فیروزه پرگاریان با فیلم «زندگی یک پروانه» رتبه دوم این بخش را از آن خود کرد و لوح تقدیر و جایزه 10 میلیون ریالی به وی اهدا شد.
رتبه سوم به زهرا حسنی با فیلم 'این به اون در' تعلق گرفت و لوح تقدیر و هفت میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی این بخش به وی اهدا شد.
در بخش فیلم مستند نیز هیأت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به سه فیلم‌'عاشقانه‌های مینو' به کارگردانی مهدی کریمی،'روزهای مخملی' به کارگردانی حسن بیات و 'اینجا چراغی روشن است' به کارگردانی حمیدرضا بازرگانی اختصاص داد.
در بخش تک‌عکس، شهرام نجفی با کسب رتبه نخست موفق به دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد شد.
محمد سلیمی و رسول بیات به صورت مشترک رتبه دوم را در بخش تک عکس کسب و لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال جایزه این بخش را دریافت کردند.
رتبه سوم نیز در این بخش به صورت مشترک به رضا سلجوقی و محمد جوزی رسید و لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال وجه نقد این بخش را از آن خود کردند.
هیأت داوران در بخش تک عکس چهار شایسته تقدیر نیز معرفی کرد، مریم عزیزی، فرناز ساریخانی، محمد جوزی و مسعود تاران، در این بخش موفق به دریافت لوح شایسته تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال جایزه نقدی شدند.
در بخش مجموعه عکس، هیأت داوران شهرام نجفی را به عنوان شایسته تقدیر این بخش معرفی کرد و لوح تقدیر و مبلغ یکصد میلیون ریال وی اهدا شد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مجموع 60 فیلم کوتاه و بیش از 200 عکس به دومین جشنواره استانی فیلم و عکس 'ارزش' ارسل شد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نظر شما