شناسهٔ خبر: 21343268 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی در گفت‌وگو با فارس:

سنوات ارفاقی ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ معلمان استثنایی به زودی پرداخت می‌شود/ ۲۰۰ میلیارد اعتبار نیاز داریم

رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی گفت: سنوات ارفاقی مربوط به سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ معلمان استثنایی که باقی مانده بود، به زودی پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با بیان اینکه در حوزه خدمات اجتماعی فعالیت‌هایی داریم، اظهار داشت: می‌خواهیم در سال جاری حدود 3.5 تا 4 میلیارد تومان در حوزه خدمات حمایتی کمک کنیم.

وی در خصوص معلمان استثنایی گفت: برای آن دسته از معلمانی که مشکلاتی در سال‌های 1388 تا 1391 در خصوص سنوات ارفاقی داشتند، از دیوان عدالت اداری حکم گرفتیم و الان در نظر داریم تا احکام آنها را صادر کنیم.

قدمی افزود: همکارانی که در سال‌های 1388 تا 1391 سنوات ارفاقی به آنها تعلق نگرفته بود، این مبلغ به آنها پرداخت می‌شود؛ مابقی سنوات ارفاقی دیگر سال‌ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مجوز قانونی این موضوع دریافت شده است و فقط در انتظار تأمین اعتبار آن هستیم که مجموع 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی در خصوص زمان پرداخت این سنوات ارفاقی باقی مانده، گفت: دولت باید این اعتبار را تأمین کند و با توجه به اینکه جزئی از حق و حقوق معلمان است، امسال این کار جلو خواهد رفت و به زودی این مبلغ پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما