شناسهٔ خبر: 21341655 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نفرات برتر رشته حفظ موضوعی قرآن بخش خواهران مسابقات سراسری قرآن مشخص شدند

حجت الاسلام ناصر جوانبخت سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بررسی هیات داوران، رویا دادپور از فارس مقام نخست رشته حفظ موضوعی قرآن کریم را

صاحب‌خبر - حجت الاسلام ناصر جوانبخت سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بررسی هیات داوران، رویا دادپور از فارس مقام نخست رشته حفظ موضوعی قرآن کریم را کسب کرد و سما تقی زاده از گیلان و الهام حسنی از یزد رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: همچنین مهدیه محمدزاده از آذربایجان شرقی و اعظم قهرمان از چهار محال وبختیاری رتبه های چهارم و پنجم را از آن خود کردند.
وی اظهار کرد:حکیمه یوسفی از مازندران،فاطمه میرآقایی از هرمزگان وزهرا منصوری از خوزستان شایسته تقدیر شناخته شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بیان کرد: در رشته حفظ موضوعی چهلمین دوره رقابت های قرآن کریم اوقاف، 14 نفر شرکت کرده بودند.
به گزارش ایرنا، مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف از 11 شهریورماه جاری در ارومیه آغاز شده و تا بیست و ششم همین ماه با شرکت 900 نخبه قرآنی از سراسر کشور ادامه دارد.
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران 18 شهریور به پایان رسید و مسابقات رشته های مختلف بخش خواهران از 19 شهریورماه جاری آغاز شده و تا 26 شهریورماه /یکشنبه هفته آینده/ ادامه دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام

نظر شما