شناسهٔ خبر: 21341506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دومین جلسه دادگاه عاملان قتل بنیتا آغاز شد

تهران - ایرنا - دومین جلسه محاکمه عاملان قتل بنیتا در شعبه ٩ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، نخستن جلسه دادگاه عاملان قتل بنیتا، نوزاد هشت ماهه، دو روز قبل در همین در شعبه برگزار شد.
در جلسه قبل که به صورت علنی و به ریاست قاضی محمدرضا محمدی برگزار شده بود، محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنائی تهران بعنوان نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. سپس اولیای دم و همچنین وکیل اولیای دم سخن گفتند.
همچنین در آن جلسه متهمان ردیف اول و دوم و 2 مطلع به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
براساس این گزارش، قاضی شهریاری روز گذشته از دستگیری 'الف.د' متهم ردیف چهارم که مدتی متواری بود خبر داد و اینکه این متهم امروز در جلسه حاضر می شود.
به گزارش ایرنا ، ٢٩ تیر امسال خبر ربوده شدن دختر بچه هشت ماهه‌ای در شبکه‌ های اجتماعی دست به دست شد تا اینکه پس از ٦ روز و با وجود همه تلاش‌ها، جسد این دختربچه در خودروی به سرقت رفته پدرش در پاکدشت ورامین کشف شد.
پلیس آگاهی تهران، ربایندگان خودرو و کودک هشت ماهه را دستگیر و با حضور متهمین در مقابل منزل این کودک، صحنه جرم با حضور مأموران پلیس آگاهی بازسازی سازی.
عاملان قتل این کودک هشت ماهه بعدا مدعی شدند بعد از سرقت خودرو و گذاشتن آن در پاکدشت، موضوع را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دادند و اقدامی برای نجات جان کودک انجام نشد اما بلافاصله این ادعای کذب آنان نخست از سوی مأموران نیروی انتظامی و سپس از سرپرست دادسرای جنائی استان تهران رد شد.
اجتمام** 7329* 1418
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: مریم برزآبادی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:

انتهای پیام /*

نظر شما