شناسهٔ خبر: 21340001 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از قرارداد ترکمانچای تا بازتاب تغییر یک مدیر

صاحب‌خبر -

سال 93 بود که خبری مبنی بر واگذاری مجتمع محمدآباد به شرکت سهامی خاص توسط منتظری، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین اعلام شد. با تشکیل این شرکت و سهامداری 21 شهرداری استان، مدیریت مجتمع و نظارت بر امور پردازش و دفن، تولید کمپوست و... توسط این شرکت و با نظارت استانداری قزوین، و هیات مدیره‌ای که مرکب از شهرداران استان هستند؛ اداره می‌شد.
اعضای هیات مدیره شرکت پردازش نصر محمدآباد را شهرداران شهرهای استان تشکیل می‌دهند و ریاست هیات مدیره آن بر نیز عهده مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین است.
این شرکت از ابتدا با هدف تمرکز پسماندهای شهرهای استان در محمدآباد و ایجاد وحدت رویه بر مدیریت این پسماندها از مرحله پردازش تا دفع و تولید کمپوست راه‌اندازی شد که پیش از آن تنها به مکانی برای دپوی زباله تبدیل شده بود و عملا پردازشی در آن اتفاق نمی‌افتاد.
سه سال پس از راه اندازی و فعالیت این شرکت، در حالی که این اتفاق در شورای چهارم رخ داد و نقد و انتقادی از اعضای آن شورا درباره این شرکت، رسانه ای نشده بود؛ در جلسه‌ی علنی پارلمان محلی قزوین، برخی از اعضای شورای پنجم انتقاد تند و تیزی را متوجه عملکرد این شرکت بدنبال تغییر مدیریت آن کردند؛ انتقاداتی که گاه از مرز انتقاد گذشت و احد چگینی یکی از اعضای شورا، واگذاری زمین شهرداری قزوین به این شرکت را با قرارداد ترکمانچای مقایسه کرد و از حیاط خلوت استانداری سخن گفت و تاکید کرد که این شرکت باید با شهرداری قزوین تصفیه حساب کند و شهرداری، بعد از تصفیه براساس سهم خود با شرکت پردازش نصر وارد مذاکره شود.
درخشش دانش آموز قزوینی با 7مدال بین المللی در مسابقات ملی و بین المللی ریاضی جنوب شرق آسیا،گزارشی با عنوان سینما، زن و دیگر هیچ به مناسبت روز ملی سینما و خبری ویژه از همتی استاندار قزوین به عنوان گزینه استانداری فارس به نقل از نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و آسفالت معابر160روستای استان توسط بنیاد مسکن از عناوین روزنامه ولایت در شماره جدید هستند.
استان قزوین دارای 101 رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه و ماهنامه است.
6012/7388خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

انتهای پیام /*

نظر شما